3. bölüm ~ Papatya

1.7K 132 20
                                    

~ Gülüşünün dünyayı değiştirmesine izin ver , dünyanın gülüşünü değiştirmesine değil.

10 yıl sonra ( şimdilerde )

Penceremden yüzüme düşün ılık güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım . Yorganı üzerimden atıp yatakta uykulu halimi dağıtmak için iyice gerindim . Bacaklarım yataktan sarkıtıp oturur pozisyona gelip esnedim.

Dün gece yine katliamla ilgili kabuslar görmüştüm . Koruyucum kabusların benden uzak durması için bana papatya çayı içirmiş , saçlarımı okşayıp uykuya dalma mı beklemişti.

Ravka'da 6 ırk vardı. Dolayısıyla 6 krallık. Perilerin krallığı Florentia ' dı. 6 krallık arasında Miraculadan bile en çok sevdiğim krallık burasıydı.

Köyümüze Kaermorhen krallığı tarafında düzenlenen baskın sırasında gördüğüm vahşetten dolayı çocuk bedenim kaldıramayıp bayılmıştım

Kitsunelere yardıma gelen sadece Florentialılardı . Liderleri Ariana eşliğinde bize yardıma gelmişlerdi. Ama köyde yaşayan çok azdı . Neredeyse 3-5 kişi. Onlardan biri de bendim .

Yerde baygın duran bedenimi bulan Ariana beni almış buraya getirmişti. Sonra beni öz kızı gibi büyütmüş , sahip çıkmıştı. Katliamda 10 yaşındaydım. Şimdi 20 yaşında güçlü bir kitsuneyim . Aradan geçen 10 yıl ...

Daha fazla düşünmeye son verip kafamı iki yana salladım. Kötü düşüncelerden kendimi arındırmam gerekiyordu . Ayağa kalkıp yatağımı topladım. Banyoya gidip kısa bir banyo yaptıktan sonra saçlarımı kuruladım .

Üstümü giyinmek için 3 kapaklı giysi dolabıma ilerledim. Kapağı açacağım sırada kapı çaldı.

" Girin " komutundan sonra sarayın hizmetçilerinden biri odaya girdi.

" Buyurun, bir şey mi oldu ? " Soru sorar edasıyla kaşlarımı yukarı kaldırıp sordum.

" Hayır matmezel , önemi bir şey yok. Sizin için kıyafet ve yemek getirmiştim. Kraliçe Ariana bu gün ormana ve kasabaya ineceğinizi söyledi. Getirdiğim kıyafetlerle daha az dikkat çeker , daha rahat olursunuz "

" Bırakıp çıka bilirsin "

Gülümsedim. Peri annem yine beni düşünüyordu . Kendisi belki yemek yemeyi unuturdu . Bütün gece uyumazdı , fakat benim için bu durumlar söz konusu bile olamazdı. Günde kaç defa yemek yediğimi , kaç saat uyuduğumu hizmetçilerden hep rapor alırdı. Eğer ters giden bir şey varsa , kendimle ilgilenmediğim için azarı da eksik etmezdi.

Ariana Peri kraliçesiydi . Beni kızı olarak almıştı. Ravka'daki herkes beni onun öz kızı olarak biliyordu . Ve tabii ki benim tilki; Kitsune olduğumu da biliyorlardı. Sadece o köyden sağ çıkan tek kişi olduğumu saklıyorduk . Bu ikimizin arasında küçük bir sırdı.

Bir kızı olduğu bilinmesine rağmen beni herkesten saklıyordu. Öyle ki , sadece saray halkı benim kim olduğumu biliyorlardı. Benim diğer tilkilerden farklı bir özelliğim vardı. Ben iyileştire biliyordum . Çorak topraklarda bile zorlukla bitki yetiştiren perilerin aksine ben kolaylıkla cennete çeviriyordum.

Benim böyle bir güce sahip olduğumu bilen kişiler sayılıydı . 3-5 kişiden başka kimse bilmiyordu. Arianaya göre bu güç bana Tanrıça İnari tarafından verilen vergiymiş.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin