20. bölüm ~ Sen anlamazsın

238 32 11
                                    





❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Çok oy + bol yorum + dolu satır arası = motive yazar = hemencecik yeni bölüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️






              🐺🦊   İyi okumalar  🐺🦊

Bölüm şarkıları -  Taylor Swift ~ Look What you made me do

Billie Eilish ~ everything I wanted

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞

Önceki bölümden kesit

" Sana hızla koşman ve canını kurtarman için 15 saniye veriyorum. Genelde 1 0 saniye veririm. Ama seninle bir geçmişimiz olduğu için sana özel artı 5 saniye de verdim. Şimdi kaç ve canını kurtar Zackhary Validus. Yoksa seni elimden hiç bir güç elimden alamayacak " dedi ve bir adım geri çekildi.

Ciddi olup olmadığını kontrol etmek amacıyla gözlerine baktım. Bakamaz olaydım. Bu bakışı tanıyorum. Gözleri avını kıstırmış bir avcı edasıyla beni süzüyordu.

Sanırım seni öldürme şekillerini düşünüyor

Hapı yuttuk. Tabana kuvvet 👌✔️

Ağır ve sesli bir şekilde yutkundum.

Ve hemen koşmaya başladım, çünkü arkamdan fırlatılan 5-10 bıçak vardı.

____________________&_____________________

~ Hiç kuşkum yok; bu çekilen acılar
İleride konuşacağımız tatlı anılar olacak.

📚| Romeo ve Juliet, William Shakespeare

Bazen hayatınızı sorguladığınız anlar olur. Neden diye sorarsınız kendinize ? Ama ve pekala cevap bulmanız mümkün görünmüyordur. Şimdi ben de böyle bir anın içindeyim. Hayatımı sorguluyorum.

Annem her zaman "Hayat işte.." derdi . Ve ben bu cevabı hiç anlamadım... Hayat ne demekti ? Hayat bir soruya sığar mıydı yoksa sadece bir sorudan mı ibaretti?

' Hayat ' ta cevabını bilmediğiniz bir çok soruyla karşı karşıya kalırız. Cevaplar bazen bir saniye de bulunur. Bazen de bir hayat boyu.

Mesela kendime şuan çok mantıklı bir soru soruyorum.

Neden şuan saklanıyorum.?

Ben koskoca Alfa Zackhary Validus bir Gumiho'dan saklanıyorum. Böyle dediğime bakmayın siz. Kim olsa onun o halini görse saklanmaya delik arar. Gözleri resmen ' bu defa benden kurtulamazsın ' diye bağırıyordu.

İn­san kaybedecek neyi olduğunu belki kendi de bilmiyor­dur. Kaybedince anlıyordur. Hatta anlamıyordur bile.
Niye dolmuyor dediği boşlukla yaşamaya alışıyordur...

Ben bir az önce mühürlüme beni bırakıp git dedim. Onu kaybetmek istedim. Neden istedim? Ama sahiden de istedim mi beni bırakıp gitmesini? Istedim mi beni yarım bırakmasını?

Gitmesini istememin sebebi gerçekten de  benim yanımda kaldığı zaman içerisinde zarar gördüğü için mi? Yoksa verdiğim sözün tutamamanın utancını yaşadığım için mi?

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin