4. bölüm ~ Hayat şaşırtır

1.4K 120 24
                                    

DrAa74 bu bölüm de sana gelsin.

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️💫💫💫💫💫💫💫⭐⭐

~Hakikat sonsuzluğun güneşidir, umudunu kaybettiğinde doğar . Sen de benim hakikatimdin . Hiç beklemediğim anda oldun Güneşim.
   

Tilkime uyarak oradan ışık hızıyla uzaklaştım. Ya da öyle sandım. Kolumu tutan el beni kendisine çevirdi . Bu pek sakin olmayan Alfa' dı .

" Bırakın kolumu imdaaaat " diye bağırmaya başladım . Ama nafile , bırakmıyordu ki. O kadar sıkı tutuyordu ki kıpırdama belirtisi gösteremiyordum bile.

" Gitmene izin vereceğimi pek sanmıyorum, küçük insan " Neyyyyy. Bırak kardeşim gideyim .

Hapı yuttun Neracım . Kocana merhaba de canım . Sus Ryuko.

Yoo hiç niyetim yok. Bildiğin üzere en sevdiğim hobim seninle dalga geçmek.

Tanrıça benim günahım neydi ?
Zırıl Zırıl Ağlicam şimdi.

Beni tutan ele , elin sahibine döndüm. O kadar sıkı tutuyordu ki hareket dahi edemiyordum . Sapsarı gözleri vardı. Simsiyah saçları. Ay  birde  çene hatları , yüzünün bu kadar yakışıklı olması şaka mı?

Çok yakışıklı ve seksi değil mi ?

Sus seni arsız tilki!

Ben zaten tilkiyim bebek.

Ay ben ne diyorum. Adam beni sımsıkı tutmuş, kendine bastırıyor . Benim düşündüklerime bak !!!

Tanrım sabır ya rabbi.
Yoo bence çok güzel gidiyordun . Başka neresi yakışıklı. 
Seni arsız tilki. Sus benim körpe düşüncelerime dokunma , ben bebeğim hala .Ha evet bebek, 20  yaşına girmiş bir BEBEK.

Ben Ryuko ile boğuşurken Alfa beyefendi arkadaşına seslendi.


"Max ,  toparlanın gidiyoruz " Nereye gidiyoruz?

" Tamam abicim" ne abisi?

" Ben gitmiyorum hiç bir yere , bırakın beni  , imdaaaat " diye çığlık attım.
E tabi benim. çığlığım kulak tırmalıyıcı.


" Bak güzelim" demesine izin vermeden sinirle kafamı yüzüne bir güzel gömdüm.

Hınç diye ses çıktı. Sanırım burnunun pestilini çıkardım. Kocanın kafasını kırmadı demem artık  . Komalık ettim.  Eee kurtlar güçlü olmuyor muydu? Hepsi mitolojik efsane mi yani ?

O kadar acıtmış olacak ki acı dolu inledi. Beni bırakıp elini yüzüne tuttu . Arkadaşı da ona koştu. Ben de karmaşadan yararlanıp dörtnala koştum.

Ne kadar koştum bilemem ama sonunda nefes nefese kaldım. Soluklanmak için bir evin önünde durdum . Karşısında bir insan evini boyuyordu.

Aklımı kurcalayan bir takım sorular vardı. Mesela Ryuko Kurtlar dayanıklı ve güçlü değil miydi? Ben buna bir tane çaktım. Aslına bakarsam çakmadım gömdüm . Adam komalık oldu ? Hem beyefendi Alfa değil miydi? Hani bir alfaya hiç bir şey işlemiyordu ?

Neden sen beni her seferinde küçümsüyorsun ? hiç küçümsenecek gibi değilim. Birincisi Gumiho için istisna yoktur. Bana sahip olduğun için kendinle gurur duy . İkincisi alfa konusuna gelecek olursak, onu sadece sen acıta bilirsin . – sorularıma cevap verip hınzırca gülümsedi.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin