6 . bölüm ~ omzumda ağlayan bir sen

1.4K 117 12
                                    


~ Unutma her ağlayan güçsüz değildir,
her gülenin mutlu olmadığı gibi...

Karşımdaki kız mühürlümdü .
Bana arkası dönük şekilde şarkı söylüyor. Bu kadar güzel olması yetmiyormuş gibi bir de sesi bu kadar harika ola bilir mi ?

Onu dinlemeye o kadar dalmışım ki Kraliçenin bahçeye girmesini hissetmedim.

"Alfa kızımla tanıştınız sanırım."

Kız aniden bana döndü.

Yüzünde şaşkınlığın ve korkunun emaresi vardı.

" Tanıştım, ve şimdi onu götürüyorum. "

Eski alfanın oğlu ailemin katilinin oğlu bana mühürlenmişti . Ravka'daki son tilkinin hayallerinin katillerinin mimarlarından biri bana mühürlendiğini söylüyordu .

Kaderin acı cilvesi bu olmalıydı. Çünkü bu çok acıtıyordu . Ve o beni insan ya da peri sanıyordu. Acaba Kitsune olduğumu bildiğinde ne olacaktı ?

Benim ölüm emrimi verirmiydi ?

Yalnış düşüncelerden ilerliyorsun

Sus Ryuko şimdi değil . Ailemi benden aldıklarında sende vardın . Acıyla inelyen ruhum sendin.

Bilmediğin şeyler var canım, dinle sadece.
Biz tilkiyiz mühürlenmeyiz. Ama hayvani içgüdülerimiz mühre kapılır. Ondan uzka olursan nefes alman dahi zorlaşır.

Umrumda bile değil . Bana mühürlenmesi onun ne kadar bencil biri olduğunu gösterir sadece!

Ryuko ile olan kavgamı Peri annem böldü.

" Ben ne diyeceğimi bilemiyorum Zackhary... çocukluğundan beri seni tanıyorum . İyisin, dürüstsün , düşünceli ve yardımseversin " dedi derin bir nefes aldı " diğer yandan da kızım gibi büyüttüğüm biri var " tereddütle konuşuyordu. O da biliyordu ne düşündüğümü.

" Nera ile konuşmama müsaade eder misin , bence burada onun kararı önemli "
Benim ne düşündüğümü de umursarmış Alfa !!

Ariana onay beklercesine bana döndü . Ama karşısında başı öne eğik sessizliğe isyan eden bir ben vardım.

Sonunda bana böyle bakmasına dayanamayıp onayla başımı salladım .
Ariana bizi yalnız bırakıp saraya girdi.
Gecenin ayazında onunla ben kalmıştım.

" Adın ne ? " Dedi.

" Öğrenemedin mi ? "

" Tanışmamız çok acayip oldu. Kabul ediyorum. Baştan alalım? "

Çocuksu heyecanı vardı. Sanki çok önemli bir anmış gibi.

" Nera " dedim sonunda.

" Anlamı ne ? . Garip bir adın var " dedi soru soran tavrıyla.

" Siyah "

" Siyah?" Evet . Böyleydi anlamı. Ona iç karartıcı gelmiş olmalı.

Bana öyle bakıyordu ki açıklama gereği duydum

" Aslında anlamı bu değil. Nera alacakaranlıkta açan tek çiçeğin adı "

Açıklamamla dudakları memnuniyetitle iki yana kıvrıldı. Sanırım onunla konuşmamdan zevk alıyordu .

" Çok güzel... kendimi tanıtmama gerek yok zaten beni tanıyorsundur. Ama ben yine başlangıç gereği söyleyeyim . Adım Zackhary . 25 yaşındayım . Validus sürüsünün Alfasıyım. Ateş kurduyum. Ummm , benden bu kadar seni tanıyalım? "

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin