Çok oy + bol yorum+ dolu satır arası = motive yazar= hemencecik yeni bölüm ❤️
İyi okumalar
Kitsune &Alfa: Amor sine fine ~ Sezon 2 . Bölüm 3 : Şaka gibi
💫🤞💓
Önceki bölümden kesit
" Yeterli bir cevap oldu mu ?!"
" Seni uyardık alfa " diyen toprak büyücüsü ben daha tepki vermeden bana kocaman kayalar fırlatmaya başladı.
Ama kayalar daha bana ulaşamadan kül oldukları için herkes sustu. Herkes nefesini tutmuş etrafa bakıyorlardı. Səssizlik hakimdi.
Taaki o cırtlak ses duyulana kadar
" Ben uyarmıyorum , direk dalıyorum. " Dalga geçer gibi alaylı sesiyle güldü. Söyledikleri komik gelmiş gibi cırtlak sesiyle kahkaha attı.
Ben bu kadını asla anlayamacağım
~ Düşüyor önüme ha bire kayalar, bir avuç toprağa yem olamam . Kanatlanıp uçuyorum havada dene bi bak nefesim yakıcı sıcak.
Karanlık, evet hissettiğim tek şey karanlıktı.
Ara - ara telaşlı boğuk sesler duyuyordum.
Birileri korkuyla bağırıyordu. Aaa niye bağırıyorsun ki kardeşim ?!Gerizekalı!
Burada uyuyan biri var herhalde. Güzellik uykuma daldım kardeşim , bir izin verin yaaa.
Bir dakika bir dakika? Ben niye uyuyorum? En son kendimi Zackhary 'e siper ettim. Aaa ben yaralanmış mıydım?
Yırttık
Gaipten sesler mi geliyordu?
" Daha yeni içirdik, biraz beklemeliyiz. Vücudu zayıf düştü. " Bunu kim demişti anlamadım ?
Sesinden tanımıyordum.
" Biraz yalnız bırakalım . Dinlensin. "
" Tamam ama korkuyorum. " Dedi biri. Sesi titreyerek söylemişti. Neyden korkuyorlardı?
" Irkların böyle bir zamanda saldırması iyi olmadı " dedi . Diğeri bu cılız olandı. Sesi çok ince bir sesti.
Takılman gereken sesi mi ? Irklar saldırıyor dedi!!! Bizim için gelmişler. Alıp götürmek istiyorlar.
Tamam , sakin ol . Seksi mühürlüm halleder.
Kapının çarpma sesi geldi.
Sanırım iki kişiden birisi çıktı.
Ahh en sevdiyim oyunu oynayacağım şimdi. Çoook eğleneceğim.
Geliyor gelmekte olan.
Gelsiiin . Tahtalı köye uğurlayalım bizde.
Sezgilerim kurtlardan daha güçlüydü. O yüzden karşımdaki kişinin elinde bir hançer olduğunu anlaya bilirdim. Dahası bu şerefsiz kadının sevgilime suikast düzenleyen, beni yaralayan o kadın olduğunu biliyordum. Çünkü hissediyordum. Ve ben hislerimde asla yanılmam .
Kadın yavaş yavaş yaklaşmaya başladı.
Yaklaş, yaklaş ki kelleni ala bileyim.Kadın elindeki hançerini kazasını sıkı kavrayarak boğazıma saplamaya çalıştı. Ya da bunu yapmak için çaba gösterdi. Fakat benim gözlerimin eş zamanlı açılması ve elini tutman onu bozguna uğrattı.
Berelen gözlerinde korku kol geziyordu . Kolunu var gücümle sıkıp pençelerimi çıkardım. Derisine batırdım. Acıyla çığlık atıp hançeri yere düşürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune & Alfa : Amor sine fine
Loup-garouTilkiler masallarda genellikle sinsi, uyanık, üç kağıtçı ve yalancı sıfatlarıyla bilinir. Tilkileri masallarda ve fabllarda kurnazlığıyla tanımışızdır. Peki ya kurtlar? Kurtlar kudreti, korkusuzluğu, yardımseverlik gibi iyi nitelikleriyle bilinen...