21. bölüm ~ Dursun zaman

332 43 4
                                    

Aşk tatlı bir ölüm.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Çok oy + bol yorum + dolu satır arası= motive yazar = hemencecik yeni bölüm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Bölüm şarkıları ~ Alec Benjamin - Let me don't slowly

Madrigal ~ Dip

MaNga ~ cevapsız sorular

MaNga ~ Dursun zaman

Murat Evgin ~ Bir eski resim tebessümü

Zeynep Bakşi Karatağ ~ Hep sonradan


🐺🦊 İyi okumalar 🐺🦊

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞.

☞⁠ ̄⁠ᴥ⁠ ̄⁠☞.

(⁠☞⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠☞

____________________&_____________________

~ "Ne güzel gülüyorsun.Oysa çok gülenlerin yüreğinde keskin bir acı saklıdır..."

📚| Sol Ayağım, Christy Brown

Önceki bölümden kesit

Bir hışımla ayağa kalktı. Bana döndü

" Bana söz verdin! Bana söz verdin Zackhary Validus. Bana söz verdin!!. Beni asla bırakmayacağına yemin
ettin! "

Yutkundum. Ya da yutkunmak istedim. Ama yapamadım. Şerefsiz herifin
tekiyim. Ne diye bilirim ki?

" Sen koca bir yalancısın! Sen senin hayatın gibi koca bir yalan ibaret! Yemininde durmasın . Durmuyorsun!!!"

Bağıra çağıra söylüyordu. Ellerini saçlarına geçiyor sinirle çekiştiriyordu.

" Ablam gözlerimim önünde öldü, Nera "

Anında durdu. Gözleri dehşetle açıldı.

" Ben senin doğanı anlayamam. Çünkü tilki değilim. Sen de bir kurt kadın değilsin. Mührün ne olduğunu anlayamazsın. Mühür ... bazen bir mucize olur. Bir kurtuluş. Aşk ... kim istemez ki?! . Ama bazen de ... acı bir facia. Acı, sadece acı olur. Acının nesnel şekli"

" En büyük felaketlerden biri Nera , en büyük felaketlerden biri mührün tek taraflı olması. Sen karşındaki bakmaya bile kıyamazken , karşındakinin seni yok sayması ölümden beter!" Artık kendimi dizginlemekte oldukça zorluk çekiyordum.

" Ablam ,... Amelie, Cabrio adında bir kızıl tilkiye mühürlenmişti. Yaz festivalinde karşılaşmışlar. Ablam da aşık olmuş haliyle. Mühür den sonra ablam yeniden onu bulmuş. O kadar mutluydu ki , hayatının aşkını bulmuştu. Ruh eşi. Diğer yarısı. Ya da o öyle sanıyordu . Gidip buluştu Cabrio ile. Cabrio da aşıkmış ablama guya ! " Hissettiğim sinir katsayısı ile dişlerimi sıktım.

" 6 ay birlikte oldular. Sevgiliydiler. Ablam , çok seviyordu Nera. Amelie Cabrio 'a Bir başka bakıyordu. Amelie hayata başka bakıyordu. Ama ne oldu biliyor musun? O . Şerefsiz. Ablamı. Kandırdı. Onun ... hisleriyle oynadı. Parmağında oynattı. Bunun onun hayatı ile sonuçlanacağını bildiği halde ablamı tıpkı bir kukla gibi oynattı ."

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin