11. bölüm ~ Cellat

1.4K 122 14
                                    

~ İyi olanı sevmek kolaydır, kötü olanı seçmek imtihan . Öyleyse senin en zor imtahanın olacağım .


Kitsune ayın altında oturmuş tüylerini temizliyordu .  9 tane kuyruğun tek kötü yanı buydu. Her birini ayrı ayrı temizlemeliydi . Ve bu cansıkıcıydı . 

Etrafında vampirlerin parçalanmış uzuvları vardı.

Tüm ormanı saran bir uluma duyuldu.
Daha çok öfkeli bir kükremeye  benziyordu . Eve dönme ve bütün bu karmaşanı açıklamalıydı .

🕯️🗝️

Zackhary Validusdan

Bu gün harika ola bilirdi. Bu gece muhteşem ola bilirdi . Mührü tamamlamama ramak kalmıştı. Sınırdan yabancı birinin kokusunu almasaydım.
Hızla geri çekildim . Gidip kontrol etmem lazım. Ama karşımda bir çift şaşkın bakan gözler vardı.

Ona sınırda yabancı birinin olduğunu açıklayıp çıktım . Çıkmadan önce de alnına küçük bir öpücük kondurdum.

Odamın kapısını kapatıp hızla aşağı indim. Varendadayken nöbetçi kurtlara evi korumaları için emir verdim. Çünkü Nera evde yalnızdı. Onu tehlikeye atamazdım. .
En güçlü kitsune olsa bile göze alamazdım .

Son olarak onun dışarı çıkmaması için kurtları uyardıktan sonra kurda dönüştüm . Sınıra doğru koşmaya başladım. Sınıra ulaştığımda  buradaki askerlerin vampirleri çoktan hallettiğini gördüm.

Acımasızlıkla dudaklarım iki yana kıvrıldı. Bir az ileride ağır yaralı bir vampir yatıyordu. Hala yaşıyordu. Kaşlarım çatıldı. Ona doğru yürüdüm. Bir asker bana yaklaşıp " Alfa onu sorgu için sağ bıraktık" dedi .

" Güzel " dedim askere doğru . Sonra vampire döndüm " burada ne işiniz var?"

Yalvarmaya başladı " lütfen merhamet edin , ben sadece emri yerine getiriyorum" acıyla inledi.

" Ne emri?  Söyle lan, söyle!!!!"artık sinirlenmiştim . Çünkü bunun altından iyi bir şey çıkmayacaktı .

" Luna " dedi kesik kesik. Artık kimse beni tutamazdı. Benim olan hakkında konuşması kurdumu delirtmişti . Her yeri yakmak , yıkmak, yok etmek istiyordum.  Nasıl buna cüret edebilirdiler? Canlarına mı susamıştılar.

" Luna ne ? Ne olmuş Lunaya??" Sakinleşmeye çalışıyordum. Benim kızımdan bahsediyor, ben ona dokunmaya dâhi kıyamıyorken . Bu şerefsiz onun ismini söylüyor . Deliricem , yemin ediyorum deliricem.

" Vampir kral Efendi Kavus onun için plan kurdu . Onu kandırıp dışarı çıkaracaktık . Daha sonra ormana tenha yere götürüp öldürecektiler. Bu sırada biz de sizi oyalayacaktık" daha fazla devam etmesine göz yummadım . Çıkardığım bıçağı kalbine sapladım . Benim mühürlümü öldürecektiler.

Kurda dönüşüp ışık hızında eve koştum.

Ryuko ile iletişime geçemiyorum. Cevap vermiyor. Başlarına bir şey gelmiş olmasın?

Gelmiş olmasın lütfen. İyi olsunlar.

Eve vardığımda nöbetçi kurtlar hortlak görmüş gibi bana bakıyordular . Sanki öldüm de yeniden dirildim gibi .

"Luna nerede?" Kokusunu alamıyordum . Gelmiyordu. Her zaman beni mest eden o gül kokusu yoktu. Eğer ona bir şey olduysa.

" Sizin yaralı olduğunuzu söyleyip götürdüler, siz emretmişsiniz , Luna da apar topar gitti " yıldırım düşmüş gibi öylece kala kaldım. Kıpırdayamıyordum .

Yeniden kurda dönüşüp ormana girdim. Aniden gelen kadın çığlığıyla art arda yutkundum. Sesin geldiği tarafa koştum. Kurdum acımı hiss etmiş gibi başını aya kaldırıp uludu .






Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin