Bana bir adım at. Ben sana koşarak gelirim. Yeter ki cesaretini topla ve gel bana . Beklerim seni.Söylediğim karşısında Zackhary hevesle gülümsedi . Annesi ise şaşkın gözlerle bize bakıyordu. Sonra bizi yalnız bırakıp gitti.
" Annen neye bu kadar şaşırdı? " Diye sorma hissinde bulundum .
O ise munzur bir gülümsemeyle cevapladı.
" Bana bu kadar aşık olmana … " dedi aheste aheste.
Ayak parmakları uçlarımdan yanaklarıma kadar yandığıma yemin ede bilirim . Yanaklarıma kan sıçramıştı . Kıpkırmızıydım resmen.
" Bu kadar abartmaya gerek yok bence. Ben sadece uyum sağlamaya çalışıyorum "
Yüzü düştü. Kaşları çatıldı. Artık yüzünde her zaman olan haylaz gülümsemesi yoktu. Sanki… sanki hayalkırıklığı vardı. Ne söyledim ki ben şimdi?
Ben de anlamadım. Kız üzecek bir şey mi yaptın?
" Ritüelin ne olduğunu biliyor musun? "
" Kabul töreni değil mi? " Dedim. Bence mantıklıydı .
Burukca gülümsedi . Başını iki yana salladı. Bu hayır demekti.
" Ritüelin ne olduğunu öğren , sonra gel ve gözlerimin içine bakarak istediğini söyle. O zaman bana uyum sağlarsın "
Diyip merdivene ilerledi. Ben de peşine takıldım. Bir kapının önünde durdu. Kapıyı açıp içeri girdi. Ben de girdim .
Odayı incelemeuw koyuldum . Çiçeklerle dekore edilmiş ferah bir odaydı . Mor renkte bir yatak , beyaz 3 kapaklı giysi dolabı vardı.
Sanırım benim odamdı . Beğenmiştim.
" Burası senin odan . Annem bu odayı senin için ayırdı. Alışana kadar burada kalacaksın " diyip odadan çıktı.
Sevimli annem doğru söylüyor oğlu tam bir ayı . İyi geceler bile demeden çıktı.
Sesinde hiç tanımadığım bir soğukluk vardı .Şuan ciddi ciddi trip mi yedim ben!
Evet hem de yağlı Ballı
Acaba onu kıracak bir şey mi yaptım ???
Bozuntuya vermeden üstümü değiştirdim.
Pijamalarımı giyip uyudum.Çok yorgundum. Hemen uykuya daldım.
Zackhary Validusdan
Aptal kafam aptal ben diye söylene söylene odama gittim. Kız nereden bilsin ritüelin ne olduğunu? Kurt mu ?
Hemen de heveslendim . Bir de iyice soğuk yaptım. Trip attım. Ya kalbini kırdıysam ?
İyi halt ettin. Bir öpücük alıyorduk onu da kaçırdın . Gerizekalığ .
Ben nereden bileyim bilmediğini . Kabul ettiğini sandım. Onun da benim gibi istediğini sandım.
Senin ritüel anlayışının seks olduğunu kız nereden bilsin. Sürüye gelince Lider. İlişkiye gelince küçük bir çocuk.
Gelme üstüme. Gönlünü alacağım.
Yatağıma yattım. Fakat uyku tutmuyordu.
Dönüp duruyordum . Mühür çok zorluyordu. Eşim yanımda olmadığı için uyuyamıyordum . Onun kokusunu istiyordum. Onu istiyordum .Altıma eşofman giyip odamdan çıktım. Onun kapısının önüne gelince hiç düşünmeden kapıyı hafifçe tıklattım . Kapı bir az sonra açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitsune & Alfa : Amor sine fine
Hombres LoboTilkiler masallarda genellikle sinsi, uyanık, üç kağıtçı ve yalancı sıfatlarıyla bilinir. Tilkileri masallarda ve fabllarda kurnazlığıyla tanımışızdır. Peki ya kurtlar? Kurtlar kudreti, korkusuzluğu, yardımseverlik gibi iyi nitelikleriyle bilinen...