12. bölüm ~ Ritüel 🔞

1.6K 113 18
                                    

~ Bir dilek diledim, yıldız istedim.
Bilmedim yıldızları isterken bana  güneşi vereceklerini.



Önceki bölümden kesit

" Alfamı incittim mi yoksa , mahzur görün efendimiz " gülüyordu . Benim ne halde olduğumu görmüyordu. Oyun oynamayı çok mu seviyorsun ? Tamam öyle bir oynayacağım ki sana...

" Eve gidince sana öyle bir şeyler yapacağım ki "

" Tabii yakalaya bilirsen ! " Diyip altımdan ne zaman sıvıştı haberim yokken eve doğru koşmaya başladı.

Bu gece çok eğlenceli olacak bebeğim.










Olumsuz öğeler içermektedir, şiddet cinsellik ve bol küfür.

Neradan :

Ailemi küçük yaşta kaybetmiştim.  Onlarla öğrenmiştim mutlu olmayı. Onlarla da unuttum. Ya da unuttum sanırdım. Aşık olduğum adamla karşılaşıncayadek . O benim hayattaki en büyük şansım ola bilirdi. Hayatın bütün güzelliklerini onunla yaşıyordum. Garip bir tanışma olmuştu bizimkisi. Başta kabul etmemiştim onu, kaçmış, yargılamıştım onu . Sonra konuşmuş anlaşmıştık. Bir şans vermiştik birbirimize.

Ama şimdi iyi ki de onunlayım diyorum. İyi ki de onunla mühürlendim diyorum.

Şimdi gelin bizim halimize bakın...










                            🦊❣️🐺

" Gel buraya dedim sana!  "  Bağırıp arkamdan kovalıyor, yakalamaya çalışıyordu.

" Gelemem ki , gel sıkıysa yakala" diyip kahkaha atıyor eve doğru son sürat koşuyordum .

" Seni kurnaz tilki, beni ne hale soktun , gelde bak!!! Beni soktuğun duruma bak, beni bu hâlde bırakamazsın " iyice dert yakınıyordu .

Bu da benim daha fazla gülmeme neden oluyordu.

" Eeee cici Alfa Romeo bir tilki kadınla mühürlü olduğunuzu unuttunuz galiba"
Diyip popomu kıvıra kıvıra daha hızlı koştum.

" Seni bir elime geçireyim, bak o zaman neler yapıyorum ama , bu sözlerin için seni pişman edeceğim . Kurtlarla dolunayda dalga geçilmeyeceğini kimse sana öğretmedi mi !!! " tamam şimdi tırsmaya başladım. Alfalar sözünü tutmasıyla ünlüdür.

Bu gece mesai yoğun geçecek anlaşılan , ha bir de acılı ve sancılı. Tuzlu da ola bilir yani.

Dalga geçme benimle Ryuko. İki şaka yapalım dedik. Nereden bileyim eşimin libidosunun yüksek olduğunu.

Onda yüksek ise sende maksimum yani. Cık sen cici değilsin.

Cici kız olduğumu asla ima etmedim.

Hızla koşup eve girdim odaya gidip sıkıca kapıyı kilitledim. Bizi gören nöbetçiler acayip acayip bakıyorlardı.

E ne yapsınlar. Her gün deli bir Luna görmüyorlar.

Hiç seninle uğraşamam.

" Nera aç şu kapıyı, delirtme beni"

" Tamam açıyorum" diyip kenara çekildim.

Kapı açılınca odaya girdi . Altında eşofman vardı. Üstü çıplaktı.

Ormanda pek izleme fırsatım olmamıştı.
Off taş gibi taş. Bu kaslar , bu yapı çok başka . Tanrım dokunmamak için kendimi zor tutuyorum.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin