13. bölüm ~ Tanışma

1.3K 97 11
                                    


Oy sınırı 40
Yorum 50

~  İmkânsızlıkları yaşamak mıdır sevmek,
Yoksa severken imkânsız mıdır yaşayabilmek?
Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek,
Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek?
Kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek,
Yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek?
Ben cevap veremedim,
Sen?
 

Babam hep derdi ki, belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak lazım. Zorlamak bazen çözüm değildir. Ve zorla olan hiçbir şey güzel değildir. Önce yürekten kabul etmek gerekirmiş. Bende kalben kabul etmiştim.

Zachary ile olan ilişkimiz hızlı gidiyordu. Mührü çabuk kabullenmiştim. Böyle olmaz gerekmiyor muydu? Onu belki de acıma teselli olarak görüyordum.

Onu başta çok zorlamıştım. Ağır sözler söylemiştim. Ama o bana  tek kelime etmemişti . Acıma saygıyla yaklaşmış , beni olduğum gibi sevmişti. Sözümü kesmeden dinlemişti beni . Mühür tek taraflı olsa bile seviyordum onu.

Sonuçta bir kurda mühürlüydüm . Bana sonsuz bir sadakatle bağlı olacak birine . Beni sonsuzadek sevecek birine mühürlüydüm. Ve bu bana yetiyordu.  Yapılan bir haksızlık için kendi babasını bile öldürmüştü.  Bu onun adaletli biri olduğunu gösteriyordu. Zaten bu tavrıyla kalbimi fethetmişti .

Yaşamak acı çekmektir. Hayatta kalmak buna bir anlam bulmak demektir.  Ailemdi  benim için en büyük anlam . Hayatımın anlamını kaybetmiştim.  Ama şimdi yeniden hayatım anlam kazanmıştı.

O anlam yanımda huzurla uyuyordu. Genelde olan çatık kaşları, sert çehresi yumuşamıştı . Huzurlu , derin bir uykuda olduğu belli oluyordu. Ama bu uykuda bile belimi saran kolları hiç gevşemiyordu . Sımsıkı sarmıştı beni . Aslına bakarsanız hiç de şikayetçi değilim.

Bu gün kabul töreni vardı. Sürünün dövmesi işlenecekti tenime.
Aslında benim yerime herhangi bir tilki olsaydı dövmeyi hiç düşünmeden reddederdi . Çünkü tilkiler birine ve ya bir yere bağlı kalmayı sevmezler. Özgür ruhlu varlıklardır . Ama ben dün o vampirlerin icabına bakarken kendime bir söz verdim . Yemin ettim.  Mühürlüm ve sürüsünü koruyacağıma  , onlar için elimden geleni yapacağıma yemin ettim.

Validus sürüsünün seveni çok olduğu gibi, nefret edeni de çoktu. Bunlardan biri vampirlerdi . Ve Ravka ' da bir çok ırkın korktuğu hatta adı geldiğinde bile tırstığı ırk Gumiho' du . Çünkü Gumiho' ların merhameti yoktur. Yanlış yaparsan çoktan ölüm fermanını imzalamışsındır demektir.

Ben bu günden itibaren sürünün lunası olacağım. Sıkıysa gelsinler de benim lunası olduğum sürüye bulaşsınlar.  Bakalım mitlerdeki kadar korkunç muyum?!?!!!

Derin bir iç çekip yorganı üstümden attım. Doğrulmak istediğimde kasıklarıma batan sancıyla beraber acıyla inledim. Acı çok beterdi .

Belime sarılan kollar beni  yeniden yatağa çekti. Başım yastıkla buluştu.  Saçlarım yastığa dağılmış vaziyetteydi.

Gözlerimi belime sarılan kolların sahibine kaldırdığımda bana bakan bir çift endişeli göz yakaladım . Uykusunu tam alamamış olacak ki uyku mahmuru gözlerini hızlı kırpıştırıyordu . Gözleri bir az olsun şişmiş durumdaydı .

" Nereye kalkıyorsun kızım , sabahın körü. Uyusana, horozla görüşmeye mi gidiyorsun? " Dedi sitem eder gibi. Benim için endişelenmişti .

Kıyamam sana ben . Üzümlü kekim benim

" Sana da günaydın sevgili Alfam . Sadece sana kahvaltı hazırlamak istemiştim. Ve uykum yok. Sıkıldım" dedim . Suçlu çocuklar gibi gözlerimi kaçırıp alt dudağımı sarkıttım .

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin