7. bölüm ~ Söz verir misin?

1.5K 102 13
                                    

~ İçimdeki çocuğu büyüte bilirmisin? Ona yeniden renkleri verirmisin?

" Seninle Kaer- Morhene bile gelir " dedi .

" Gelmez" nereden biliyorsun? Belki gelirim.

" Gelir. Sever seni. Aile olur sana. Onun da aileye ihtiyacı var. Sevilmeye sevgiye muhtaç " Hayır ihtiyacım.... Yok ...

"Tamam anlatacağım " Duydum işte.

Ariana memnuniyetle gülümsedi.

Benim için bunun iyi olduğuna mı inanıyorsun ? Gerçekten mi ? Offfff yaaaağ

Duyduklarımla şok olmuştum. Gerçekten kendi babasını öldürmüştü. Benim ailem için. Tilkiler için yapmıştı bunu.

Adildi. Gerçekten de yapmıştı.

Biz adalet için bir şey yapamazken o kendi ailesinden vazgeçmişti .

İyi biriydi , o . Yaniiii ... Dur bir dakika ben yanlış anladım. Ben kötülük yaptım. Kalbini kırdım.

Ben bencillik yapmıştım.

Ben anlamadan yargılamıştım . Dinlemeden yargılamıştım.

Neden kendimi kötü hissediyorum.

Neden kalbim paramparça gibi .

Çok çaresizim . Neden ben umursuyorum?

Mühür etki ediyor . Onun duygularını hissediyorsun. Aynı onun seni hissettiği gibi . Sana anlatmaya çalıştım, kurdu günahsız olduğunu söyledi. Öfkeden gözün döndü. Dinlemek istemedin.

Daha fazla durmak istemedim. Ben kötü biri değilim ki. Benim de ailem öldürüldü.
Hem de gözümün önünde. Böyle tepki vermem normal değil mi ?

Tabii ki normal. Ama çoooooooook yakışıklı değil mi? Ben beğendim valla . Hem nasıl gözler o ! Sarı sarı kimin yarı.

Benim tabii ki!

Senin ?  Kız bir karar ver artık !
İstiyorsan gir sahip çık. Taş gibi çocuk
kaparlar.

Tamam Ryuko. Hodri meydan.

Gizlendiğim  karanlıktan bir adım ileri çıktım. Geldiğimi belli edercesine hafifçe öksürdüm.

İkisi de aynı anda dönüp afallamış bir suratla bana baktılar. Keşke fotoğraf makinam olsaydı da  çekseydim . Bakıp bakıp gülerdim.

Zackhary ve Kaira seni cici kız sanıyorlar.
Senin yaptıklarına bak   . Şansın olsa ben kötü adamım hahahahahğ diyip güleceksin yahu .

Gülerim sana ne ? Sen benim ruhumsun  . Beni desteklemen gerekiyor!!!!!! .

Aramızdaki sessizliği bir büyüğümüz olarak Ariana böldü. Ayağa kalkıp tüm odağını bana  yöneltti.

" Nera sen ne zamandır oradasın ? Sen odanda değil miydin ? " Yooo değildim. Burada olduğuma göre değilmişim Teyzeciğim .

" Herşeyi duymama yetecek zamandır" dememle yakışıklı Alfamız sertçe yutkundu .

Yakışıklı? WTF ! Kızım sen İngiliz bayrağı mısın? Karar ver seviyormusun ?

Seviyorum ve şimdi sus . Sana tilkiliyi ben mi öğreteceğim. Az birazcık naz yap naz !

Ha okey benden.

Bak gör  şimdi  neler yapıyorum 😎.

Onların sessizliğine dayanamadım. Ve ben konuştum.

Kitsune & Alfa : Amor sine fine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin