Seleme cenemeler nebere?
Bu bölümü sınavlarım bittikten sonra paylaşmayı düşünüyorum ama bilemiyorum belkide dayanamayıp atarım bilemeyiz neyse iyi okumalarrrr...
Düzenleme:bölümü daha yeni bitirdim
Evett herkes çileklerini aldıysa sizi Arin'in beyninin içine ışınlıyorummm
***
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz..." diyen telesekreter aramayı sonlandırdım.Utkuya ulaşamıyordum, iki gün olmuştu beni hiç aramamıştı, üstelik benim aramalarıma da cevap vermiyordu.
Annemi ve babamı da aramıştım fakat onlarda açmıyordu.
"Hayırdır bugün kim gerçek yüzünü gördü de aramalarına yanıt vermiyor" diyen Asil'e bile bakmadım.
İki gündür asille atışmalarımız dışında günler çok sıkıcıydı. Gizemli adamın da sesi çıkmıyordu.
Bende bu iki gün boyunca kurs dışında evden çıkmamıştım. Bu arada hocam da değişmişti bu nedene kursa rahatlıkla gidip geliyordum.
Selim hocaya ne oldu bilmiyordum, merak ettiğimde söylenemezdi.
Telefonu elime alarak Utkuyu tekrar aradım.
'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar den-'
Telefon yine telesekretere bağlanınca aramayı sinirle sonlandırdım. Onlar için endişeleniyordum.
Yanımda duran Asil'i hala umursamazken birden telefon ekranını bana doğru uzattı.
"Şuna bak" Ne kadar asilden nefret etsemde ekrana baktım.
Gerçekten mi ?
Asil'in yüzüne baktım yalanlamasını ister gibi fakat çok ciddi bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.
"B-bunu nereden buldun?" Diye sordum sesimin titremesine engelleyemeyerek.
"İnanmıyorsan biricik kardeşinin hesabından bak" dedi Asil.
Hemen instegram'a girdim ve utkunun hesabını arattım.
Yoktu, hesabı göremiyordum, beni engellemişti...
Hemen utkunun bile bilmediği priv hesabıma geçiş yaptım ve hesabına girdim.
Doğruydu.
Aynı fotoğraf burada da vardı.
Arin sakin ol...
Nasıl sakin olayım abuzeriye, ben burada meraktan ölürken onlar tatile mi gitmişler, hemde utku ve benim için özel olarak yaptırdığım bungalov'a...
Evet, utku ve Merve yani öz ablası bungalovuma gitmişlerdi. Fotoğrafın altındaysa 'biricik ablamla bungalovumuz da bir hafta' yazıyordu.
Hemen yorumlara girdim.
Görenler mervenin kim olduğunu sorguluyordu, utku bu paylaşımı özel hesaptan yapmıştı. Bu hesapta utkkuyu takip eden 54 işi vardı, hepsini tanıyordu utku. Bu nedenle yayılması düşük bir ihtimaldi fakat şuan bunu pekte umursadığım söylenemezdi, beni engelleyerek öz ablasıyla paylaşım yapıyordu.
Önemli olan onunla fotoğraf çekilmesi de değildi, onu kabul ederken benden uzaklaşmasıydı.
Asile baktığımda o bile bana acımıştı. Bu kadar değersiz miydim gerçekten utku için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arin Yaz Sezen
ChickLitAlışılmışın dışında bir Gerçek aile kitabı.. Bence bir şansı hak ediyor..