1.8

767 60 21
                                    

Helüüüü,  yeni bölüm ile karşınızdayım, çilek mevsimi bitiyor... neyse arine söyleyeyim hepimiz için çilek depolasın.

Neyse sizi tutmayayım, iyi okumalar!
***

"Aldatmam dedin aldattın zalımın kızı ! Hüğğüğüğüğüğüüüğğğ" 

" bak şuna hiç takmıyor da, kendimi üç çocukla sokağa atılmış gibi hissediyorum."

"Abi bırak kızı dinlensin, gördün dün nasıl olduğunu."

"Yalnız köpeciğiyle kediciği nasıl korudu arini"

"Hele ki abimi ısırdığı an o köpeciğin fanı oldum yani"

"Bak hala uyuyorlar, kalksanıza!"

Gelen seslerle kolumu yanımda ki bedene daha sıkı sardım.

"Vay hain, bide daha da sırnaşıyor. Bekle ben onları nasıl uyandıracağını biliyorum."

"Abi uğraşma, bırak uyusunlar-"

Yüzümün gıdıklanmasıyla elim yüzüme gitti. Gitmez olaydı. Yüzümde hissettiğim ıslaklıkla gözlerimi açtım.

N'oluyo lan elime mi tükürdünüz?" Dedim.

Karşımda ardıç ve Hazar bana değişik bir yaratık görmüş gibi bakıyorlardı.

Belki de gülmemek için kendilerini sıkıyorlardır

Sus abuzeriye

" bir uyutmuyorsunuz ya" diyerek yatakta benim gibi oturur pozisyona gelen bulut hala gözlerini açmamıştı.

Hazar ne ara çıkardığını bilmediğim telefonla fotoğrafımızı çekiyordu yüzümü gizlemeye çalışırken yüzüm daha çok ıslanınca elimi yüzümden ayırıp ne olduğuna baktım.

"Lağnn! Gel buraya Hazar , senin her yerini pembeye boyayıp merdiven korkuluğundan 1. Kata kadar sallandırmazsam bende arin değilim! Lann gel buraya!"çığırırken bir yandan da elimin tersiyle yüzümü temizlemeye çalışıyordum.

Ben uyurken elime nereden bulduğunu bilmediğim cırtlak pembe boya sürmüştü. Yüzümede sürünce huylanıp elimi yüzüme sürmüştüm. Pespembe olmuştum.

Merdivenlerden depar atmış gibi inerken Hazar jete bağlamıştı. Bu hızla uçarsa şaşırmazdım ki uçtu da ama yanlış rota kullanıyor olmalı ki barlas'ınnüstüne düştü.

Bu evde her şeyin şu gıcık Barlas'a denk gelmesi hayatın ona bir yerlerinden gülmesinden başka bir şey değildi.

Barlas Hazar'ı yakasından tutup kaldırdığında sırıtarak onlara doğru indim.

"Seninle bir anlaşma yapalım. Sende bende ondan intikam almak istiyoruz değil mi?  Bana yardım et ondan en güzel intikamı alalım."dedim sırıtarak.

Barlas bana bakarken kendini gülmemek için zor tutuyordu. Fakat  ben gayet ciddiydim. O da bunu farketmiş olacak ki bir anda ciddileşen bize bakarak kaçmaya çalışan Hazar'ı tutmaya devam ederken ona uzattığım eli sıktı.

O zaman töre, namus, İNTİGAMM
***
"Abi yalvarırım bırakın beni,midem bulanıyor, kusarım üstünüze anağğ sen yardım et banağğh" kahkahalarla gülerken bir yandan da Hazar'ı barlasa doğru itiyordum.

Ne mi yapıyorduk? Gerçektende barlasla beraber Hazar'ı ayaklarından bağlamış beşinci katın korkuluklarından olmasa da benim odamda ki salıncağımı kısa süreliğine indirmiş ipin ucunu oraya takmıştık tabi Hazar'ı sarkıtmadan önce bir kaç kere de korkuluğa sarmıştık.

Ve Hazar şuna beşinci kattan birinci kata sarkıtılmış haldeyken etrafında kurduğumuz dairede sallanıyordu. Bizde Hazar'ın kafasını tutup bir birimize itiyorduk.

Arin Yaz SezenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin