Selam, gerçek aile kurgusu ile karşınızdayım.
Öncelikle başlama tarihlerinizi buraya alabilir miyim?
Kitabımızın ana karakteri olan Arin kendini futbolda ilerletmiş kariyerini de bu yönde çizmek isteyen bir genç kız.
Gerçek ailesiyle yaşayacaklarını futbol kariyerini vb. Herşeyi Abileriyle beraber yaşayacağız umarım hoşunuza gider.
İyi okumalar..
***
Hocanın bizi sanmasınlar kendimi sahadan dışarı attım. Ne kadar yorgun olsamda neşeyle bana doğru gelen Utkuya kollarımı sardım.Antrenman yeni bitmişti ve ben pert olmuştum. Benim çantamı toparlayıp kisa bir dus almadan sonra Utkuyla beraber çıkışa doğru ilerledik.
Bugün her ay iple çektiğimiz ve bol bol eğlenerek geçirdiğimiz abla kardeş günüydü.
AVM ye gidip sinema izleyip, bir şeyler yiyecek, sahilde yürüyüş yapacaktıkve akşam benimmiş için çok önemli olan Galatasaray seçim galasına geçecektik. Bu sene koçum galatasarayın seçmelerine beni de yazdırmıştı, tabii ki ben tek gitmek istemediğim için Utkuyu da yanıma alacaktım.
Galatasaraydan bir ekiple birkaç haftadır toplantı yapıyorduk daha önce ki maçlar da beni inceleyip iyi bir performans sergilediğimi söyleyip bir süre daha inceleyeceklerini eğer bende istersem galatasarayın altyapısında kısa bir eğitimden sonra da sınavdan geçip kadın takımına girebileceğini söylemiştiler.
Galatasaray'ın köyü bir taraftarı olarak bu fırsatı kaçırmamıştım. bunda Utkunun da payı vardı.
Utku küçükken futbol kursuna gitmek istemiyor fakat futbol öğrenmek istiyordu. Babam futbolda iyi olsada pek ilgili bir ebeveyn değildi. Annem de pek farlı sayılmazdı.
İkiside işkolik, detaycı ve mükemmeliyetçi insanlardı.
Anne ve babama utkuya futbol öğretebilmek için kursa gitmek istediğimi söylemiştim, bir kursa başvuru yapmıştım da fakat onlar eğer eğitim alacaksam daha kaliteli bir yere gitmemi istiyorlardı.
Beni yazdırdıkları futbol kursu dışında bir çok sporla uğraşıyordum fakat bir süre sonra futbol benim hayatımda büyük bir yer kaplamaya başladı.
İzmir'de ki bilindik takımlara çağrılmaya başladım ve iyi olduğunu düşündüğüm foça kadın futbol klübüne geçiş yaptım.
Utku da bu süreçte ona öğrettiklerimle kendini geliştirdi ve kurslarda eğitim almaya başladı.
Ben ebeveynlerime geleceğimde futbola yer vermek istediğimi söylediğimde annem çıldırmıştı.
Ona göre ben bir prenses gibi olmalı geleceğimde de güzel bir mesleği bana seçeceğini kısacası tüm kariyerini planladığını söylemişti, sonuç olarak tartışmıştık.
Babamla aramız da çok bir iletişim olmasa da annemle konuşmuş onu ikna etmişti. Bunu nasıl ve neden yaptığını şimdiye kadar sorgulamamıştım sonrasında da sorgulamayı düşünmüyordum.
Aslında babam annem kadar kuralcı değildi fakat annemin kuklası gibiydi, o ne derse babam yapar kolay kolay karşılık vermezdi.
***
"Abla bu akşam yatağında benim için yerin vardır umarım" diyen utkuya göz devirdim.
Gerilimi yüksek olan bir film seçmiştik. ben böyle şeylerden etkilenmesemde utku kolay etkileniyordu ve bu filmi izlemek için yalvarmıştı bende kıramamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arin Yaz Sezen
ChickLitAlışılmışın dışında bir Gerçek aile kitabı.. Bence bir şansı hak ediyor..