Evet sonunda Utkuyu paylaşabilirim,her seferinde unutuyordum ilk fırsatta eniştemizi de paylaşacağım. Zaten bu bölümden sonra eniştemizin kim olduğunu az çok anlamış olacaksınız.
Neyse umarım hoşunuza gider bu bölüm.
İyi okumalar..
Utku Elçin
***
Storm'un yumuşacık olan tüylerini okşarken bir yandan da film izliyordum.
Filmin başrolünde ki kız sinirimi bozmuştu. Belki de kızın başına gelenler benim şuan içinde olduğum duruma benzediği içindi ona olan öfkem.
Bacaklarıma başını yaslamış benimle beraber filmi izleyen storm'u kucağıma alarak sıkı sıkı sarıldım ve gözlerinin arasına bir sürü öpücük kondurdum.
Uçaktan indiğimde melisle vedalaşmadan taksi çağırarak evime geçmiştim. Bir süre storm ve leydiyle hasret giderdikten sonra duş alıp yorgunluğumu üzerimden atmak adına biraz uzanmıştım.
Uyandığımda da korumalarımla birlikte markete gitmiş mutfak için bir şeyler almıştım ve evet korumalarım vardı.
İzmirdeyken ne kadar babamı onlarla gezmemek için ikna etmiş olsamda istanbulda hiçbir tanıdığım olmadığı için babamm benimle beraber korumalarımı göndermişti.
İzmirde de korumalarım vardı fakat babama kendimi onlarla birlikteyken rahat hissedemediğimi söylediğimden sivil koruma takmıştı peşime.
Tabi ben korumalarımdan biri olan Rafet abiyi ne kadar gizlenmeye çalışsa da farkediyordum.
Marketten aldıklarım arasından yapılışı en basit olan spagettiyi alarak özel tarifime göre hazırlamıştım.
Futbolda ne kadar iyiysem yemek yapmak konusunda bir o kadar kötüydüm.
Makarnayı yedikten sonrada salona geçip film açmıştım.
Storm'un tüylerini okşamaya devam ederken telefonumun tanıdık melodisini duydum. Buna melodi demek çok doğru olmazdı çünkü son ses ' I'm sorry ' çalıyordu.
Mahmut Tuncer'e bayılıyorum desem yalan olmazdı.
Daha fazla bekletmeden telefonu elime aldığım gibi aramayı yanıtladım.
Arayan utkuydu.
"Alo tutkum"
"Abla, nasılsın?" diye soran utkuyla gülümsedim.
"İyiyim ablacım, sen nasılsın?" diye sordum.
"Seni çok özledim abla" dedi utku sorumu görmezden gelerek.
Sesi pek iyi gelmiyordu..
"Bende seni özledim bitenem fakat biliyorsun eğitim için gitmem gerekiyordu."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arin Yaz Sezen
ChickLitAlışılmışın dışında bir Gerçek aile kitabı.. Bence bir şansı hak ediyor..