Evett öncelikle herkese Selam, bir önce bölümde düşürdüğüm modunuzu yerine getirmeye geliyorumm.
Öncelikle bir şey sormak istiyorum.
Çilekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evet çileklerinizi de aldıysanız başlayalım.. hedefimiz düşük olan moralleri yükseltmek.
İyi okumalar...
***
"Günaydın güzel bayan, öncelikle muhtişim uykunuzu böldüğüm için af buyurun. Fakat kraliçemiz sizin ziyafet sofrasına teşrif etmenizi bekliyor."
Duyduğum sesle yattığım yere iyice sindim ve yorgana daha sıkı sarıldım. Sabah sabah kimse beni uyandırmak gibi bir hataya düşmemeliydi.
"Kalk gızz! Yoksa çok kötü uyandırırım seni."
Gelen ses sanırım aynı kişiye aitti. Uykumu bölen bu tiz sesi biraz daha duyup delirmemek için kafamı yastığın altına soktum. Rahatlığı tartışılır olsa da en azından yalıtımlıydı.
"Vayy, demek sesime katlanamıyorum ha! vay vatan haini, bekle sen, bak ben ne yapıyorum sana"
Dediklerini az çok duyarken ne dediğini anlayamamıştım. Çok merak ettiğim de söylenemezdi. Onu umursamayacaktım eğer yatağım hareket ediyor olmasaydı.
Yine de umursamamak için çaba gösterdim.
"Ahh"
Ayağımı bir yere çarpmamla yatakta kıvranmaya başladım. Ayağımı nereye vurduysam acısından gözlerimi bile açamıyordum.
Birden bire durmamızla hazar'ın sinsi gülüşünü duydum. Şuan bir haltlar yiyordu ve bu haltlar nedense benimle ilgiliymiş gibi hissediyordum.
Ayağımı ovalarken gözlerimi açtım ve hiç bir şeyi anlamlandıramadığımdan sıkıca yumup tekrar açtım Hazar bir ayağını yatağıma yaslamış sırıtrken ona yalvaran bir bakış attım.
Kafasını iki yana sallayınca yutkunup önüme döndüm ve yatağın kenarlarına sıkıca tutundum.
Ne mi oluyordu, Dün beni kulübenin önünde sırılsıklam çamur içinde bulduklarında rüya hanım beni evime bırakmak istememişti.evlerine vardığımızda bana verdikleri misafir odasında uyumuştum. Hazar ise şuan uyuduğum yatağı bazadan ayırarak koridorda sürüklemiş Merdivenlerden aşağı itmeye hazırlanmıştı.
"Hazır mısın Arin?" Diyen hazarla içimden şehadet getirmeye başladım.
Eşhedu enle ilahe illallah ve Eshedu en-
Şehadeti tamamlayamayan çığlık atmaya başladım. Bu çığlığım sadece aşağı kaydığım için değil aynı zamanda bizi görmemiş Merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamış olan ve benim şuan son sürat yatakla üstüne ilerledigim Barlas içindi.
Benim çığlığımla herkes buraya koşarken barlas da kafasını yerden kaldırıp önüne bakmayı akıl edebilmişti.
Barlas'ın ağzından bir küfür kaçarken merdivenleri inmeye çalışan Barlas altımda kalmıştı bile.
Yataktan kalktığım gibi merdivenlerin başında sülük gibi yapışmış olan Barlasa yüzümü buruşturdum.
Çarpılmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arin Yaz Sezen
ChickLitAlışılmışın dışında bir Gerçek aile kitabı.. Bence bir şansı hak ediyor..