8. Bölüm - Evlenme Teklifi-

116 9 20
                                    

Freen ile becky Hala aynı şekilde duruyordular tam o sırada kapı çaldı...

Sim : Freen hanımm..uyandınız mı

Freen : Evet..uyanığım..ne var

Sim : Yemek getirdim size..

Freen : Bebeğim..şu kapıyı açar mısın

Becky hemen gidip açtı... Hizmetli saşırmış olacak ki değişik değişik bakıyordu..kapıyı kilitlemelerine şaşırmıştı büyük ihtimal

Sim : Başka Bir şey daha ister misiniz Efendim?

Freen : Hayır..çıkabilirsin..

Becky tepsiyi alıp komidenin üzerine koymuştu

Becky : Kalkabilcek misin Freen?

Freen : Onu bırak aç bile değilim..hem nasıl yicem bilmiyorum...

Becky : Doktor ne dedi?

Freen : Açlıktan ötürü olduğunu söyledi.. yemekten dahi kesilmiştim artık..

Becky : Beni okadar mı çok seviyorsun?

Freen : Bundan Bile daha çok...

Becky : Üzgünüm..hepsi benim hatam...

Freen : Ama sana hala bozuk sayılırım..duygularımdan şüphe ettin...

Becky : Napabilirim çok değişik davranıyordun!

Freen : Ben böyle bir insanım..duygularımı kolay kolay yansıtmıyorum...

Becky : Zaten....o söylediğim sözler için çok pişman oldum...ondan ötürü peşinden gelmedim...çünkü ne diceğimi bilmiyordum...

Freen : Tamam boşver artık....unutalım bunları..sonuç olarak şuan birlikteyiz..bunların artık bir önemi yok...

Becky : Sen benim yaşama sebebimsin Freen...Sen olmasaydın şuan belkide ölmüştüm...beni sen ayağa kaldırdın...

Freen : Sen de benim hayatımı renklendirdin...senden önce Herşey siyah tı şimdiyse toz Pembe... ( Derken bi yandanda Becky nin saçını düzeltiyordu)

Becky : O gün imkansız konuşmuştun...hala öyle düşünüyor musun?

Freen : Ailelerimizin kabul etmelerini imkansız görüyorum..ama biz savaşımızı sonuna kadar vericez..birlikte güçlüyüz becky

Becky : Herzaman yanında olucam..herşeyde...

Freen : Bende senin...

Tekrardan sarıldılar...

Becky : Neyse hadi yemeğini ye...

Freen : Canım istemiyor

Becky : Ama ilaç içceksin ve bunun için lazım. ayrıca doktor ne demişti yemek yemediğin için vücudun güçten düştü..

Freen : Ama yiyince midem bulanıyor...ondan istemiyorum...

Becky : (Kulağına yaklaşıp) Amaa O güzel gecelerimiz için Güce ihtiyacın var dimi sevgilim ha! Yemezsen o gücü nasıl toplucan..( Diyip güldü)

Freen : Sen çok fazla olmaya başladın sanki...( Dedi ve Becky i kendine çekti)

Becky : Freen...yemen için yapıyorum yaa!

Freen : Az kaldı şu yemeklerden önce seni yicem Becky...

İkiside gülmeye başladılar...
Sonra ise Freen tek hamlede becky i altına aldı..

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin