Korkunç bir sinema gecesinden sonra 2 çiftde odalara dağılmıştılar ve uyumaya hazırlanıyorlar....
Faye ve yokodan
Battaniyeyi açıp içine girmiştiler...
Yoko : çok özlemişim seni Faye...
Faye : bende yoko....pekii cidden uyucak mıyız!?
Yoko : b- başka napıcaz ki!
Faye : bilmemm...evcilik oynarız diye düşünmüştüm....birazcık yaramazlık peşindeyim....
Diyip yoko yu belinden tutup kendine çekti....yoko yatakta dengesini kaybedip sırt üstü düştü fayede üzerine düştü.....dudakları değdi...
Yoko : seni seviyorum faye!
Faye : bende seni Yoko!
Diyip dudaklarına yapıştı....öpüşmeye başladılar....yavaş ve ateşli öpüşüyordular...Faye yokonun üst dudağını emip ısırıyordu
Yoko : Aahh!
Yokonun inlemesiyle Faye dilini yokonun ağzının içine yolladı...öpüşmeleri daha hızlanmış ve ateşli olmaya başlamıştı...yoko birazcık Faye nin dilini ısırdı...
Faye : aah!
Yoko o an sırıttı....
Sonra ise Faye dudağına bir kaç öpücük bırakıp yoko nun boynuna doğru yol çizdi ve orayıda öpmeye başladı....en son ise birazcık ısırıyordu....
Yoko : aah!!
Faye yokonun boynunu biraz emdikten sonra yokonun üstünü soymaya başladı...ilk olarak üstlüğünü yukarıya doğru sıyırıp çıkarmıştı...sonra ise altlığını alta doğru çekip çıkartıp yere attı...ilk gözleri ile yoko nun vücudunu süzdü ve sırıttı...sonraysa direk alta indi ve yokonun kilotunu sıyırdı...direk mahremini emmeye başladı....yoko eli ile Faye nin kafasını bastırıyordu...
Yoko : aahh!...Aaahhh!!
Faye durmadan emiyordu...
Yoko : Fayeemmm.....
Yoko : aahhh!!! Fayeee!! Aşkımm!!!
Faye : söyle bebeğimm!!
Diyip emmeye devam etti....
Sonraysa direk dili ile içine girdi ve yalamaya başladı
Yoko : F-f-f-Fayee! Aahhh!!! G-ge-geliyoorr çekil....
Faye tabiki çekilmedi yoko fayenin ağzına boşaldı
Faye : mmm çok lezzetli.....
Faye yokonun sıvısını yutup sonra üste doğru uzandı....yokonun alnını öptü....
Faye : seni seviyorum bebeğim....
Yoko : b-bende seni....
Faye yokonun üstünden çıktı
Ve Sonraysa birbirlerine sarılıp uyumaya başladılar.....Freen ve becky den
Becky direk yatağa girmişti ve arkasını dönüp gözlerini kapatmıştı..
Freen banyodan çıkıp oda yatağa girdi ve becky e arkadan sarıldı..becky Freen in elinin üzerine kendi elini koydu..freen ise boynuna uzun bir öpücük bıraktı...
Freen : Seni seviyorum....iyi geceler bir tanem....
Becky : sanada....Freen hiç yanımdan ayrılma korkuyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....