13. Bölüm - Aileleri gerçeği öğrendi😢

83 7 29
                                    

Freen gözlerini açtı...yanında becky yoktu..ve Freen in üstü çırıl çıplaktı..becky banyodaydı...

Freen : Dün olanlar neydi ya öyle
Bu kıza ne oldu bi anda...

Freen doğruldu ama çıplak olduğu için battaniyeyi memelerine kadar çekmişti ve oturur pozisyonda durdu..

Bir kaç dakika sonra Becky banyodan çıktı....üzerinde havlu vardı....

becky : Sen uyandın mı diyip yanına yaklaştı ve oturdu...

Freen : Uyandım uyandımda dünn olanlarr yanii....

Derken bir yandan bu sefer o utanıyordu...

Becky : Dün ne oldu ki hatırlamıyorum...

Freen : Nasıl hatırlamıyorsun? Dün benim içimden girdin dışımdan çıktın nasıl hatırlamıyorsun ha

Becky : Hakettin....Az bile yaptım...Dün sonlara doğru bende yorulmuştum...yoksa devam ederdim...

Diyip pis pis sırıttı

Freen : Nasıl bir anda Bu kadar değiştin ha

Becky : aniden oldu...altımda olmak nasıl bir his miş?

Freen : Kötü!

Becky : Aa niye? Seversin sanmıştım ama

Diyip sırıttı

Freen : Bana hiç acımıyorsun demiştin, fakat sen bendende acımasız çıktın.

Becky : Sende hiç acımadın. Altında Can çekişmemden zevk alıyordun! Biraz da sen can çekiş...

Dedikten sonra kalkıp gidicekti ki Freen elinden tutup kendine çekti...

Becky : Freen!

Freen : Ne oldu ha? Bunun altında kalacağımı falan mı düşündün?

Becky : Yaa ama olmaz daha yeni yıkandım Freen!

Freen : umrumda değil!

Diyip Becky i direk altına aldı, hatta tüm ağırlığını vererek üstüne uzandı...

Freen : Göstericem sana gününü Küçük kız..

Becky : aaa ama Freen yapma ya! Hem kendi ağzınlada dedin. Küçüğüm ben ezilirim altında şimdiden ezilmeye başladım...çık lütfen

Freen : Çıkmıcam! dün gecenin intikamını alıcam senden ( diyip boynuna yapıştı ama bu sefer ısırmaya başladı)

Becky : Amaa Freen yapma Ahh ısırıyon ama sen Freeen! Canım yanıyor yapma....

Freen Becky nin havlusuna yönelmişti ve onu çıkarmaya çalıştı...becky ise çıkartmamak için zorladı sonraysa Freen bir şekilde havlusunun önünü açtı ve 5 parmağıyla direk içine girdi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Becky : Ahhhh F f f ( becky de söyleyemiyordu)

Freen çok ultra bir hızda gel gitlere başlamıştı....becky nin acısı yüzünden okunuyordu ve şimdiden terler içinde kalmıştı

onlar o pozisyondayken odaya Nam girdi🤣🤣

Nam : Uyandınız mı çocu- aaaaaaaaaaa

Diyip arkasını döndü ve gözlerini kapattı

Freen ise onu görünce direk elini çekti.... Ve doğrulmaya başladılar....

Becky biraz zor doğrulmuştu ayaklarını hissetmiyor... Sonra ise havluyla önünü kapattı.... Freen ise yana geçip battaniyeyi üstüne kadar çekti....

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin