Becky gözlerini tam açmasada açtı! Çok küçük açtı ama sonuç olarak uyandı...buda Hayati tehlikesinin bulunmadığını gösteriyor...Freen in heyecandan kalbi çok hızlı atıyor kalbini tutuyor ve gülüyor....becky nin ise gözleri değişik bakıyor...Soru sormak ister gibi bir bakışları var ama konuşamıyor....sonrada gözlerini geri kapatıyor....
Freen : Doktor o niye yine kapattı!?
D : Sakin olun! O şuan gayet iyi! Sadece biraz zamana ihtiyacı var!! Her neyse hadi Çıkın şimdi!
Freen : Peki!
Freen odadan çıktı becky nin annesi uyanmıştı....
B.annesi : Ne oluyor kızım....
Freen : Becky uyandı anne!!
Becky nin annesi sımsıkı freene sarıldı
B.annesi : Allahım sonunda!! İmkansız gerçekleşti!!
Freen i kucaklıyor...ikiside çocuklar gibi seviniyorlar.....
B.annesi : İçeri girebiliyor muyuz?
Freen : İçerdeydim ama doktor çıkarttı! Dinlenmesi gerekiyormuş!
B.annesi : Oh iyi iyi güzel! Allah'a şükürler olsun!
Freen : Dur Faye ye ve yengeme söylim!
Freen arayıp güzel haberi verdi...Fayeyi aradı....
Faye : Ciddimisin!?....yoko bir dk dur aşkım.....
Freen : Evet ciddiyim uyandı....ve Ne oluyor orda tahmin ettiğim mi!?
Faye : Ne tahmin ettiğine bağlı! Her neyse tamam kapatıyorum oraya gelicem!! Yoko dur aa!!
Freen : Hahaha Yok devam et sen bitirince gelirsin hahaha
Diyip kapattı.....
Faye : Dursana Yaramaz şey seni.....
Diyip Telefonu komidenin üstüne koyup Yokoyu ellerinden tutup yatırdı ve üstüne çıktı.....
Yoko : Hahahaha Fayee!
Faye yokonun boynunu öpmeye başladı...yoko gülüyor.....
O sıra zaten çıplaktılar...sabah Evcilik oynadılar....ve hiç yataktan çıkmadılar sabahtan beri yataktalar😁....fakat yoko durmuyor bir tur daha istiyor....sürekli eli Faye nin memelerinde ve vücudunda....
Faye yokonun her yerini öpmeye başladı....eli ilede yokonun mahremini okşuyor....yoko gülüyor...altında zevkten kıvranıyor...
Faye : Hahaha ne oldu çokmu canın istiyor?
Yoko : Hemde çooook!! Hadi
Faye 2 parmağı ile yoko nun
mahremine girdi ve gel gitlere başladı....yavaşça yapıyordu hissetmesi için...yoko zevkten şekilden şekle girdi...kendi dudaklarını ısırıyor ve bu anı Tam zirvede hissediyor....Yoko : Aaaahhhhh Fayeeeemmm....
Faye : Söyleee bebeğimmm
Yoko : Ahhhhh....ahh daha hızlıı....
Faye : Hmm....
Faye hızlandı.......
Faye : İyimi.....
Yoko : Ahhhh....Ahhh eveeett çoook iyiii.....
Yoko boşaldı....
Faye : Hadi kalk yıkanıyoruz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....