40. Bölüm - Sinema keyfi-

61 7 4
                                    

Freen : bu kadar hareketli yeterli...az romantik müzik çalın hadi!

Diyince romantik müzik çaldılar...

Freen becky nin önünde eğilip

Freen : Bu dansı bana lütfeder misiniz becky Rabecca Chankimha!

Diyerek avucunu açtı

Herkes kabul et diye tezahürat yapmaya ve alkış tutmaya başladı...becky etrafa bakıp gülümseyip en son ise kabul etti

Becky : Tabiki...

Diyince etrafta çok büyük bir alkış koptu....

Becky elini Freen in avucuna koydu...Freen Becky i elinden tutup kaldırıp dans pistine doğru götürdü ve nişanlarında dans etmeye başladılar bu sefer ritimli yapıyordular....

Freen in Bir eli becky nin elinde diğer eli becky nin belindeydi...becky nin ise bir eli Freen in avucunun içinde diğer eli ise Freen in omzundaydı....birde ayak hareketleriyle ritimli bir şekilde dans ediyordular...

Dans pistinde sadece onlar vardı..geri kalan herkes onlar ı izliyordu...Tina o an direk ordan gitti..herkes ritimli alkış tutuyordular...Freen ve becky bir yandan dans ederken diğer yandanda göz ve mimik hareketleriyle kulaklarına fısıldayarak konuşuyordular...

Freen : Duygular ne durumda bebeğim?

Becky : Muhteşem...okadar güzelki! Bizi bu kadar destekleyenin olması çok güzel...ben asla bu kadar güzel bir atmosfer beklemiyordum Freen...

Freen : bende öyle...dışlancağımızı düşünmüştüm...sahilde başımıza geldi ama olsun...şuan tüm Tayland bize destek oluyor..bundan daha güzel bir şey yok...

Becky : ama herşeyden önce ailelerimizin kabul etmesi hatta şuan nişanlanmamız...hemde burda...bu kadar büyük bir organizasyonla nişanlanmamız gerçekten çok güzel bir şey...

Freen : bencede...eminim düğünümüz bundan bile daha güzel olcak bebeğim....Ben Tam bir Rüyayı yaşıcağımızı düşünüyorum...

Becky : Şuan zaten bir rüyanın içerisinde değilmiyiz!? Ben öyle sanıyordum...

Freen : Güzel bir rüyanın içerisindeyiz...öyle bir rüya ki hiç bitmemesi için dua ediyoruz...

Becky : Hiç bitmesin...ben bu rüyadan uyanmak istemiyorum beyaz atlı prensesim....

Freen : vavvv senin ağzın git gide dahada tatlı oluyor ona göre...şuan burda yememi istemezsin herhalde...

Becky : hahahah sakın....herkes bizi izliyor.....

Freen : bana kalsa umrumda değil kim izlerse izlesin..ama sen herkes içinde utanıyorsun....

Becky : evet utanıyorum....herkesin içinde bana yakınlaşmandan...beni öpmenden...aşk sözcükleri söylemenden...utanıyorum napim!?

Freen : Ama utanınca ayrı bir tatlı oluyorsun! Hele o yanakların domates gibi kızardığında o an yiyesim geliyor...şu halini görmek için bile seni herkesin içinde sürekli utandırabilirim....

Diyip eli ile kalçasını sıktı...

Becky : hahahah freeen!....

Freen : Söyle freen'inin bir tanesi...

Becky : döverim şimdi seni ha...dayak istiyorsun herhalde...çek elini

Freen : senin vurduğun yerde gül açar AŞKIM

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin