Freen ve becky hamakta uyuya kaldılar...becky Freen in üstünde ona sımsıkı sarılıyordu..kafası Freen in boynuna gömülüydü...Freen in kokusunu içine çekerek uyumuştu...Freen kafasını düz yatırmıştı ve iki koluyla becky i sarmıştı....o şekil uyuya kalmıştılar....
Sabah oldu....Saat 09 : 30....Freen sivri sineğin sesinden uyandı...becky ise hiç uyancak gibi değildi..Freen gözlerini açtı ama tam açamadı hala...
Becky pozisyon değiştirmemişti...kafası Freen in kalbindeydi...tüm gece kalp atışını dinliyerek uyumuş..
kafasını öne eğip becky nin yüzünü gördü...becky nin saçı yüzünü kapatmıştı...ilk sol eli ile saçını arkaya doğru çekti ve yüzüne baktı...çok masum ve tatlı uyuyordu...sonra ise yaklaşıp alnına uzun bir öpücük kondurdu...
becky gözlerini açmadı ama hissetmiş olcakki freene daha çok yapıştı ve sımsıkı sarıldı...burnunu Freen in boynuna gömdü ve kokusunu derin bir şekilde içine çekmeye başladı..şuan Freen in kollarında küçücük bir bebek gibi....
Becky : kokunun eşi benzeri yok..
Diye fısıldadı....
Freen : senin kokununda öyle....
Freen : uyandın mı bakim ha!
Diyip becky nin saçını uzunca öptü....
Becky : hiç uyanmak istemiyordum ama sayende....
Diyip boynundan ayrıldı ve geri göhsüne yatıp beline sarıldı....
Freen : benimde hiç kalkasım yok ama kahvaltı edicez...hem ailecek ilk kahvaltımız....becky Rabecca Chankimha olarak ilk kahvaltın...
Becky : ama daha olmadım ki!
Diyip freen in yanağını okşamaya başladı...
Freen : çok yakında olucaksın ama....
Becky : bunu olunca söylesen daha iyidi ozaman, benim akıllı sevgilim...
Freen : şuan ben seni öyle saydım bile tamam mı...sus şimdi....
Diyip dudağını öptü ve biraz ısırıp geri çekildi...
Becky : aah! Canım yandı ya...
Freen : birazcık ısırdım...abartma bebeğim...
Becky : canım yandı ama...bir daha öp acısı geçsin....
Freen : çakal senii....
Diyip becky i yine dudağından öptü ama bu sefer becky de karşılık verince öpüşmeye başladılar...Freen Becky i belinden tutup kendine bastırdı..becky ise elleriyle Freen in boynunu kavradı....çok sert bir şekilde öpüşüyorlar....Freen Becky nin üstünü soymaya baslamıştı ki
Sim : freen hanım!
Diye uzaktan bağırdı...
Sonraysa yanlarına yürümeye başladı...hamağın ön tarafı kapı tarafından gözükmüyor..kapı hamağın arkasında kalıyor..sabah saatlerinde gelipte onları görmüştü oyüzden orda olduklarını biliyordu....
Freen ve becky direk ayrıldılar...hatta doğruldular...hamakta oturur pozisyona geçtiler...sim yanlarına geldi....
Sim : sofra hazır efendim..herkes sizi bekliyor...
Freen : tamam...geliyoruz....
Sim gitti..Freen ve becky de kalkıp içeri doğru geçtiler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....