35. Bölüm - Evde İlk gece-

62 7 17
                                    

Ailecek beraber Yemek yiyorlar...normalde bu ailenin sofrasında konuşulmadan yemek yenir..sadece azcık sohbet edilir ama geneliyle az konuşulur....

Fakat çok yakında nişan olacağı için her bir araya geldiklerinde nişan hakkında konuşuyorlar...yapılacak şeyler, çağrılacak konuklar,alınacak malzemeler,yapılacak süslemeler....

Yüzükleri tabiki Freen ve  becky seçiçek...ayrıca nişan Halka açık olucak....Bu etraftaki kötü söylentileri dindirmek için yapılcak....isteyen herkes Gelip izleyebilcek...

Ayrıca FreenBecky şuanda Tayland da Açıkça Aşklarını yaşayıp şuan evlilik aşamasında olan ve tayland da bu engeli aşan Tek Çift konumunda...bu yüzdende şimdiden oldukça sevenleri oldu....

Bu şekilde bir günü geride bıraktılar..sonra ise herkes odalarına dağıldı...akşam olmuştu...şuan saat akşam 21 : 00.....

Sim , becky nin kardeşi yokoya ve annelerine kalabileceği yeri gösteriyordu..Freen ve becky de yanlarındaydı....freen sim e odayı özellikle temizlemesini yeni çarşaflar sermesini kısaca odayı hazırlamasını istemişti....

Freen : tamam sen çıkabilirsin sim...

Sim odadan çıktı...

Freen : rahatınız a bakın...

Annesi : Çok teşekkür ederiz kızım...

Freen : rica ederim annecim...üstüme düşen vazifeyi yaptım....

Annesi : Zahmet oldu ama

Freen : ben bir şey yapmadım zaten Sim e söylemem yetti...boş ver gel otur...

Diyip becky nin annesini yatağa oturtturdu ve önüne çöktü....

Freen : alış annecim...artık hep burdasınız çünkü....

Annesi : hayır öyle olmaz...benimde bir evim var sonuçta...düğününüzden sonra gidicez biz....

Freen : kızın burda ama....hem sensiz çok üzülür.....ikinizi ayırmak istemiyorum....

Annesi freen in saçını sevip....

Annesi : Telefonla konuşurum onunla....hem alışkınım..bu sene döndü 4 yıldır İngilteredeydi...fakat şuan emin ellerde olucak...gözüm arkada kalmaz Freen....

Freen : yani düğünden sonra eve gitmekte kararlısın ha

Annesi : evet....

Freen : Tamam...zaten mesafe kısa..nezaman istersen ziyarete gelirsin...ayrıca gelmeden önce haber et yine hazırlatırım....

Annesi : herkesin senin gibi bir gelini olmalı gerçekten....teşekkür ederim bizi düşündüğün için kızım....

Freen : rica ederim annecim....

Diyip ayağa kalktı....

Freen : yatın dinlenin...keyfinize bakın...şuan burası sizin....

Yoko : annecim evet sen keyfine bak tek başına olunca daha rahat edersin...çünkü ben yengemle yatcam...

Becky : yok öyle bir şey geç annemin yanına yat....

Yoko : yengeciğim izin verdi....

Becky : yoko! Sinir etme beni

Anneleri : yoko rahat bıraksana onları...hem rahatsız olurlar....

Freen : bırak gelsin annecim..1 gecelik alsın hevesini....

Becky : tamam ben annemle yatıcam...

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin