Sabaha karşı 9:30
Becky gözlerini kısık bir şekilde açtı! Fakat açtığında freeni göremedi! Hala aynı tarafa dönük yatıyordu ama Freen yok! Banyo,Dolap,kapı,komide yani herşey arkasında kalıyor! Sonra arkasına döndü ve yatakta oturur pozisyona geçti! Banyodan hiç ses gelmiyor! Eğer Freen banyoda olsaydı ses olurdu! En son ise komidenin üstüne uzanıp telefonunu eline aldı ve açtı... açtığında yukarda mesaj bildirimini gördü... ..freenden mesaj var!
" Bu mesajı Kaçta görürsün bilmiyorum ama ben sana 8 buçukta atıyorum...Öncelikle Günaydın Prenses :) "
Diyince becky gülümsedi...devamını okumadan önce telefonunu kalbine bastırıp gözlerini kapattı...sonra ise derin nefes alıp devam etti....
" Dün gece için Asla kötü düşünmeni istemiyorum, sadece seni sakinleştirmek istedim. fakat şunu itiraf etmeliyim ki benim için en güzel gecelerden biriydi,Umarım senin içinde öyledir :) "
Becky : benim içinde! * Ne? Ne dedim ben şimdi!? Her neyse*
" Ve son bir şey söylicem! Kalktığında yanında Olmicam, çünkü şirkete gitmiş olucam,yani evde Olmicam! Ama merak etme yengeme gereken talimatları verdim! En ufak bir sorun olmicak! Yemeğini güzel bir şekilde ye ve bir şeye ihtiyacın olursa yengeme söyle! Mutlu ve güzel bir gün geçir prenses :) ve umarım günaydın mesajımı beğenmişsindir çünkü herzaman yapacağım bir şey değil sadece sana özel :) "
Becky küçük bir çocuk gibi seviniyor telefonu yanına atıp battaniyeyi üstüne kadar çekiyor ve hafif battaniyeyi ısırıyor mutluluğundan ne yapacağını şaşırıyor en son ise battaniyenin içine girip utancından biraz öyle duruyor...
O sırada freende dosyadan başını kaldırıp telefonuna bakıyor...becky den mesaj bekliyor...ama istediğini alamayınca attığı mesajı açıyor ve becky nin mesajı gördüğünü görüyor....
Freen : Gördü ama niye cevap yazmıyor! Yani en azından insan bir Emoji atar dimi!
Diyip telefonu geri koyuyor......geri dosyalara bakıyor....Kapı çalıyor..Freen hala dosyalara bakarken
Freen : Gir!
Abisi içeri giriyor ve kapıyı kapatıyor...
Freen : Ne oldu?
Hala dosyaya bakıyor....
Freen in abisi gelip masanın önündeki dönen sandalyeye oturuyor....
Freen : Oturabilirsin dediğimi hatırlamıyorum....
Diyip abisine bakıyor ve
Freen : Ah abi! Senmiydin!? Niye kapıyı çaldın çalışanlardan biri sandım!
F.abisi : kardeşim, ilk iş gününde ne yapıyor diye bakmaya geldim! Nasıl geçiyor!?
Freen : Sıkıcı!
F.abisi : Daha ilk günden mi yani
Freen : Evet.....
Freen : Her neyse sen napıyorsun?
Abisi elindeki dosyaları Freen in önüne koydu
F.abisi : Sana Yeni İş getirdim!
Freen : Şakamı yapıyorsun!?
F.abisi : Hayır....
Freen : Abi...daha ilk iş günü olan biri için bu kadarı fazla değil mi? Bana acıyın ya!
F.abisi : Babamın emri! Ayrıca daha şimdiden alışcaksın işte ne var bunda! Hem yeni bir asistan geliyor! Onu işe aldık senin yanında işe başlıcak asistanın olucak! Oda sana yardım eder rahat ol yani!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....