64. bölüm

51 6 19
                                    

Bir bela daha gitti~

Freen ve becky sonunda tinadan kurtulmuşlar ve şuan arabada ilerliyorlar,İkiside sessiz! Freen önüne bakıyor becky ise hala tedirgin şekilde kafasını cama yasladı...Freen in telefonu çaldı abisi arıyor...

Freen : Alo Abi...

F.abisi : Nerdesin sen Freen? Odana geldim ama yoksun! Akşam kalmıcaksan ve eve geçceksen bana haber verseydin!

Freen : Abi biz şuan eve geçiyoruz! Bir şeyler oldu! Sende eve gel! Hepinizle konuşmam gereken bir konu var!

F.abisi : Kötü bir şey değil inşallah

Freen : Ben ve becky için iyi sizi bilemem!

F.abisi : Tamam eve geçiyorum ozaman orda görüşürüz!

Telefonu kapattılar

F.babası : Ne o kaçamak mı yapmışlar?

F.abisi : Bizimle konuşacağı önemli bir konu varmış baba! Hepimizi eve çağrıyor!

F.babası : Yine ne oldu bakalım

Toplanıp şirketten çıktılar....

_________

Freen ve becky trafik ışığının orda duruyorlar...sonunda orman yolundan çıkabilmiştiler...trafikteydiler... kırmızı yanıyor.....

Freen : Niye böyle suskunsun?

Becky : Nerdeyse öldürülcektim ama ne yaptığımıda bilmiyorum!

Freen : Sen hiç bir şeyi bilmiyorsun!

Becky : Mesela?

Freen : O parmağındaki yüzük hiç dikkatini çekmedi mi?

Becky : Çekti ama annem kendisinin hediye niyetine aldığını söyledi

Freen içinden : * Ah annecim daha en başından mahfettin ya*

Becky : Ne oldu Freen?

Arkadan korna çaldılar sonra Freen önüne baktı ve yeşil yandığını gördü sürmeye devam etti

Freen : Anladım

Becky Freen in eline baktı..

Becky : Ya senin yüzüğün?

Freen : O mu? Kendi kendime aldım,bana alacak biri yok! Bence insan kendini şımartabilir....

Diyince becky güldü....

Becky : Evet öyle.....

Freen : Becky.....

Becky : Hm?

Freen : Eğer sana....Nişanlı olduğumuzu söylersem ne tepki verirsin?

Becky : Niye şimdi böyle bir soru sordun?

Freen : Öylesine! Yani İğrenirmisin? Veya kötü gözlemi bakarsın veya mutlu olurmusun? Bilmek istedim!

Becky : İki kadının birlikte olması aslında garip geliyor... belkide hafızamdan sebeb durum bu! Ama bilmiyorum çok kabul ettiğim bir şey değil!

Freen : Yani bizi kabul etmezsin anlamınamı geliyor?

Becky : Belkide....

Freen : Anladım.....

Freen içinden : * Anlaşıldı hafızası gelene kadar bir şey yapamam,ama daha ne kadar dayanıcam bilmiyorum. Allahım sen yardım et*

Freen ve becky sonunda eve ulaştılar ve herşeyi alıp arabadan indiler...eve geçtiler...içeri girdiklerinde herkes oturma odasında oturmuş onları bekliyordular....Freen Becky i elinden tuttu ve birlikte oraya doğru geçtiler....

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin