73. bölüm - Freen ve Becky den Sofyaya Unutamayacağı intikam-

60 8 21
                                    

Faye ve yoko kalktılar ve oturma odasına geldiler...Freen ve becky birbirlerine sarılır vaziyette uyuyorlar hala! Becky Freen in göhsünde yatıyor! Onları uyandırmak istemeyip mutfağa geçtiler!

Faye : Ne hazırlayalım?

Yoko : Bilmem! Şöyle miss gibi bir kahvaltı hazırlayalım onlara

Faye : Normalde becky herkesten erken kalkardı ama o bile şuan mışıl mışıl uyuyor bence bunlar dün hiç uyumadılar! Acaba sabaha kadar satranç mı oynadılar?

Yoko : Sanmıyorum dün bir şeyler olmuş! Ve barışmışlar gibi uyandıklarında sorarız!

Faye : Ayn öyle neyse hadi işe koyulalım!

Yoko : ama işe koyulmak için biraz enerji ye ihtiyaç var ve oda öpücük ile geliyor muş!

Diyip kollarını fayenin boynuna sardı fayede onu belinden tutup kendine çekti ve yüzlerini yaklaştırdı

Faye : Öylemi

Diyip Yokoyu yanağından öptü..

Yoko : yeterli değil

Faye gülüp dudağına yapıştı ve öpüştüler..en son ise alnına öpücük bırakıp birbirlerinden ayrıldılar... işe koyuldular....Aşk ile Kahvaltı hazırlıyorlar!

Aradan 1 saat geçti Faye ve yoko masayı güzelce kurdular hiç bir şey eksik değildi! Herşeyi hazırladılar en son fayede gelip çayları doldurdu! Freen ve becky hala pozisyonlarını bozmamış uyuyorlar!

Faye : Bunlar kış uykusuna mı yattı?

Yoko : Dur gidip kaldırayım!

Yoko yanlarına gitti ve hafif becky i sarstı

Becky : Freen bırakta biraz daha uyuyim!

Yoko : İkinizde uyuyorsunuz şapşal ablacım

Yoko : Yenge!

Freen : Becky bırak sarsma!

Becky : Sen sarsma asıl!

Faye gelip yokoya yardım etti ve Freen ve becky nin üzerlerine su döktü

Freen ve becky yerlerinden sıçradılar

Faye : Sonunda!

Freen : Ne oluyor be!?

Faye : Asıl size ne oluyor ne bu uyku?

Freen : Ya dün doğru dürüst uyuyamadık! Oyüzden yani

Becky : Evet uyuyamadık

Faye : Acaba neden?

Freen ve becky bakıştılar

Faye : Neden uyuyamadınız? Etrafta faremi vardı? Yoksa hırsız falanmı girmişti!? Veya koltukmu rahatsız dı?? Niye uyuyamadınız!?

Freen : Peki! Aramız bozuktu falan ayrı ayrı da uyuyamadık sonradan konuşup barıştık ama gece boyu doğru düzgün uyku çekemedik! Hepsi bu! Günü aydırdık ve öyle yattık tamam mı!?

Faye : Tamam şimdi geçin masaya ayılırsınız hadi!

Freen ve becky offlayıp kalktılar

Faye : Bak ya birde offluyorlar size şurda kahvaltı hazırlamışız!

Yoko : Neyse hadi biz geçelim çaylar soğuyacak!

Faye kafa salladı ve masaya geçtiler yemeye başladılar... Freen ve becky de kişisel ihtiyaçlarını karşılayıp masaya geldiler geldiklerinde Faye ve yoko birbirlerine tereyağlı ve peynirli ekmek yediriyordular....Freen ve becky gülerek oturdular....

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin