51. Bölüm Sezon Finali - Herşey Bitti-😥

83 5 58
                                    

Tam tamına 6500 kelimelik bir sezon finali😁bu zamana kadar okuyup oylayıp destek olanlara teşekkürler...iyi okumalar....

Freen ve becky Yatağı kırdılar...sonra ise birlikte banyoya girip duş aldılar,küvette birazcık üst üste uyudular..sonra uyanıp,Çalkalandıktan sonra Tekrardan odanın içine geldiler..üstlerini giydiler,saçlarını kurutup taradılar...Birde Gece yatma dan önce Yüz maskelerini yapıp,Kişisel Saç,Yüz Bakımlarını yaptılar...onlar Tüm bunları yaptıktan sonra Saat gece 11 oldu...FreenBecky umutsuzca bir yatağa birde birbirlerine bakıyordular...

Freen : Bu kadar Sert olduğunu düşünmedim! Okadarmı sertti!?

Becky : Çook! Hahaha hisseden benim sonuçta!

Freen : Hahaha belliydi böyle olacağı! Ben gene ayarda gidiyordum sen hızlandırdın!

Becky : Bunlar çiftler Arasında olabilir...normal....

Freen : Neyse yastıkları,Battaniyeleri alıp koltukta yatalım ozaman!

Becky : Başka Çağremizde yok zaten

Freen : Ayn...

İkiside yastıkları ve battaniyeyi alıp koltuğa geçtiler..koltuk yatakla karşı karşıya kalıyor yatağın alt tarafı koltuğa bakıyor,aralarında Yaklaşık 6 adımlık fark var...ayrıca Koltuk cam kenarında..camın altındaki duvara yatay şeklinde koyulmuş arkası duvara yaslı..

Freen ve becky koltuğa öyle sığmayacaklarından dolayı koltuğu açtılar..koltuğun başını aşşaya indirdiler ve yatak şeklinde açıldı...gidip dolaptan birde Çarşaf aldılar ve koltuğa serdiler..sonra ise yastıklarıda koyup koltuğa uzanıp üzerlerinede battaniyeyi serdiler..İnce bir battaniye...becky koltuğun duvara yaslı tarafında yattı,açık tarafındaysa Freen...Freen Becky e doğru döndü...

Freen : Bununla üşümezsin dimi!?

Becky : Senin yanındayken Soğuk bile olsa üşümüyorum..sen beni hep sıcatıyor ve yakıyorsun..

Freen : Doğru Seni Aşkımla Yakıyorum....

Diyip alnını uzunca Bir daha hiç öpemeyecek miş gibi öptü....

Becky : çok uzun oldu bu

Freen : İçimden Geldi

Becky : Freen....

Freen : Hm....

Becky : Sence Düğünden sonra Balayı olarak nereye gidelim!?

Freen : Sen nereye istersen oraya...

Becky : Yaa doğru dürüst söyle hadi

Freen : Gerçekten hiç düşünmedim! Ama bilmiyorum illada bir tatil yeri olmasına gerek yok! Mesela Gideriz balayımızı Bir Dağ Evinde yaparız! Oda güzel olur!

Becky : Hahaha he tabi çok güzel olur..hatta Ayılarla,kurtlarla,domuzlarla birde Mangal keyfi yaparız belki!

Freen : Yaa niye dalga geçtin şimdi!?

Becky : Çok saçma düşündün! Bu balayı değil kabusumuz olur anca!

Freen : Ama bebeğim ben o anlamda demedim ki! Dağ evleri içinde hazırlanan tatil turları var! Ki benimde bildiğim iyi bir yer var! Olabilir yani ya! Sense anlamadan dalga geçtin!

Diyip düz yattı...

Becky : Küstün mü

.............

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin