Freen ve becky barışmıştılar...Aralarındaki sorunu çözmüştüler...ve Şuan hala sarılıyorlar...koltuğa uzanmıştılar..Freen arkaya doğru yaslanmış becky de Freen in önünde ayaklarının arasında oturmuş freene yaslanmıştı..Freen Becky i kolları ile sarmıştı ve omzunu öpüyordu...becky ise Freen in ellerini tutmuştu...
Becky : Freen, Düğünden bir gün önce yani yarın! Mabede gidip dua edelim! Düğünümüzün güzel ve sorunsuz geçmesi için!
Freen : Sen Mabede gidipte dua ediyor muydun ya!
Becky : Tabiki! Ben her zaman inançlı bir insandım! Herzaman dua eder ve şükrederim..mabedide herzaman ziyaret ederim..ve gidip dua edersek en azından üstümüzdeki kötü enerjilerin gittiğine inanıyorum..lütfen gidelim...
Freen : Tamam gideriz.....
Becky : Asla aramızın bozulmasını istemiyorum..seninle kavga etmek hiç istemeyeceğim bir şey...ve belkide bu yüzden içimde kötü bir his var...bilmiyorum hiç iyi hissetmiyorum....
Freen : Kötü şeyleri aklından çıkar! Düşünme! Herşey iyi ilerlicek! Evlenicez...Artık birbirimize ait olucaz! Çok değil sadece iki gün hatta bugünde bitti son bir gün...
Diyip boynunu öptü ve dudağını hiç ayırmadı...becky sırıtıyordu...
Freen : Her yerini okadar çok seviyorum ki! Tüm vücudunu öpmek istiyorum....
Becky : Seni tutan ne!?
Freen : Bir şey tutmuyor...kendime engel oluyorum diyelim!
Becky : Sal kendini....
Freen : Yanlız salarsam şuan herşey ileri gidebilir...istiyor musun bunu!
Becky : Sırası değil!
Freen : Bencede Gece düşünürüz!
Becky : Katılıyorum...
Freen : Becky Nop u telefonundan engelle!
Becky : Engelledim zaten merak etme!
Freen : güzel..o pisliğin sana daha ulaşmasına izin verme!
Becky : Freen çok düşünüyorsun! Bu saatten sonra zaten daha benimle konuşmaya çalışmaz! Bitti!!
Freen : Tamam...çok düşünüyorum çünkü aramıza hiç kimsenin girmesini istemiyorum...
Becky : Yengen, tinanın aramızdan çıkacağını söyledi
Freen : Zaten o çıkmazsa kendim çıkarıcam!
Becky : Onun gerçek yüzünü görmen okadar hoşuma gidiyor ki!!
Freen : Hiç beklemezdim ama gördüm....
Becky : onun beklemiyordun ama benim yapabileceğimi bekliyordun ha!
Diyip dudağını büzdü
Freen : Öyle değil Bi tanem...Tina hakkında hiç bir kanıt görmedim ki! Görsem herşeyi daha erken öğrenirdim!
Becky : O delinin önde gideni! Seni elde etmek için adam bile öldürür...
Freen : Okadar yapmaz ya!
Becky : Yaparmı yapmazmı görürsün! Senin artık böyle dememen gerek!
Freen : Haklısın! Bilmiyorum hala nasıl böyle birine dönüştüğünü düşünüyorum
Becky : Tamam insan aşık olduğunda değişir! Sevdiği insanı kıskanır! Hep yanında olsun ister! Onun için herşeyi yapar,ama Tina nın kisi Aşk değil, Takıntılık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....