46. Bölüm - İlk Ciddi Kavga-

56 7 55
                                    

Freen ve becky pozisyonlarını hiç bozmamıştılar..öyle uyumuştular...Freen Becky e arkadan sarılmış..eli becky nin belinde..diğer elini ise becky nin kafasının üstünden dışarıya doğru sarkıtmış..becky o elini tutup kalbine doğru bastırmıştı ve öyle uyuyordular.....

Saat gece 3 buçuktu.....Tina odalarına girdi...ikiside farketmedi uyuyorlar ve oda karanlık..sadece perdeden ay ışığı giriyor içeriye....komidenin üstünden becky nin telefonunu alıp odadan çıktı...çok yavaş adımlar atıyordu...kapıyıda yavaşça kapattı...kendi odasına geçti ve Nop ile bir şeyler konuşmaya başladı....becky nin telefonu ilede birşeyler yapıyor...
İşi bitincede telefonunu olduğu gibi geri bıraktı ve odadan çıktı....

Sonra sabah oldu saat 9 du...içeriye güneş ışığı giriyordu..oda aydınlanmıştı...Freen güneş ışığından uyandı...becky i rahatsız etmeden yataktan kalkıp gidip perdeyi kapattı ve geri yerine geçti...o an becky ona doğru dönmüş ve Freene belinden sarılmış,kafasınıda Freen in boynuna gömmüştü...

Freen : Uyandın mı bebeğim!?

Becky : Evet..

Freen : Günaydın ozaman..

Diyip kafasını öptü...

Becky : Her günümüz böyle güzel Aysın....

Freen : İnşallah....hadi kalk yıkanalım....

Becky : Birazcık daha uykum var..biraz böyle kalalım...

Freen : tamam uyu bakalım....

Becky nin Alnına öpücük kondurdu

Becky gözlerini kapatmış uyumaya başladı...bir süre sonra Becky nin telefonu çaldı....onun sesine yine uyandı...

Becky : Off Freen sen baksana....

Freen : Tamam uyu sen....

Diyip Becky nin telefonunu uzanıp komidenin üstünden aldı ve arayanı görünce şaşırdı yüzü değişti..sinir ve şaşkınlıkla karışık bir yüz...Nop arıyordu....

Becky : Kim arıyor!?

Freen : Bu şerefsiz niye seni arıyor!? Hemde sabah sabah....

Becky o an direk doğruldu uykusu kaçtı ve telefonu Freen in elinden alıp arayana baktı....ve aramayı kapattı

Becky : Niye aradığını bende bilmiyorum

Freen : Niye kapattın!? Bana verseydinde ona iyi bir sövseydim...

Becky : Buna gerek yok freen! Umursama boş ver! Onun yüzünden günümüzü mahfetmeye gerek yok!

Freen : Peki!

Fakat nop yine aradı....

Freen : Yinemi o!? Ver şu telefonu bana!

Becky : Freen!

Freen : ver dedim becky...

Diyip Becky nin elinden aldı ve açtı fakat tam konuşcakken nop konuşmaya başladı....

Nop : Becky niye açmıyorsun telefonumu!? Bak ben bu oyunu daha fazla sürdürmek istemiyorum...nolur artık bitirelim...Freene gerçekleri açıkla!....ve artık bana dön....oraya gelicem becky...becky ses ver ordamısın....becky.....niye konuşmuyorsun!

Freen yüzüne kapattı şoklar içerisinde kalmıştı....

Becky : Freen ne oldu ne dedi!?...

Freen : Ne saçmalıyor o ha!?

Becky : Ne dediki!?

Freen : Oyun...Gerçekler....becky benden bir şey mi saklıyorsun!?

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin