38. Bölüm- Nişan hazırlıkları-

60 6 6
                                    

Becky gözlerini açtı....açtığında Freen onu izliyordu....becky nin burnunu dudaklarını her yerini süzüyordu....
Freen in kolunun arasındaydı kafası koynunda....uyandığında direk kafasını kaldırıp Freen in gözlerine baktı....

Becky : biliyor musun

Freen : neyi?

Becky : her sabah böyle uyandığımda kendimi hala rüyadaymış gibi hissediyorum...sanki uyanmadım..sanki bir rüyanın içerisindeyim....

Freen : Sana her sabah bu rüyayı yaşatıcam....

Becky : Sanki şuan bir masalın içindeyiz ikimiz karakteriz..ama dillere destan bir aşk masalı...her gün bana masalı yaşattığın için teşekkür ederim tavşancık

Diyip yaklaşıp yanağını öptü....

Freen : Bu masalı başlatan sensin...hayatıma girmeseydin başlamazdı...ben de sana teşekkür ederim...hayatıma girdiğin ve bana bu güzel masalı yaşattığın için....

Diyip alnını öptü.....

Becky kendisini yine Freen in kollarına bıraktı ve ona sımsıkı sarıldı.....

Becky : her sabah koynunda uyanmak istiyorum....burası benim rahatlık bölgem....

Dedikten sonra bir süre sarıldılar...Freen sürekli becky nin saçını öptü...sonra ise

Becky : Sen nezamandır uyanıksın!?

Freen : yaklaşık 10 dakikadır...bu meleği izliyorum...

Becky : Hahhaha melekmi benmi!?

Freen : Bazen yaramaz olsanda Evet Meleksin bebeğim....

Becky : pekii!? Sen öyle diyorsan öyledir.....

Diyip Freen in dudağını öptü....sonra tam kalkıcakken Freen elinden tutup kendine çekti....

Freen : Öyle öpüp kaçmak nerde görüldü....

Becky : Kaçan kimmiş!?

Freen : Acaba!?

Diyip yaklaşıp dudağını uzunca öptü...becky de karşılık verince öpüşmeye başladılar...Freen belinden tutup kendine bastırdı...becky nin ise elleri Freen in boynunu doladı...becky bir ayağınıda Freen in üstünden attı....

Sonra Freen direk kendini üste attı ve becky i altına aldı...köşelerinide kapattı...hala çıplaktılar...Freen üstlerine battaniyeyi tam çekip yine dudaklarına kapandı....becky gözlerini kapatmış kendisinini freene bırakmıştı...şuan Freen Becky nin bacaklarının arasındaydı...becky iki ayağınıda Freen in üstüne atmıştı

Freen Becky nin boynunu emmeye başlamıştı....diğer yandada parmaklarıyla becky nin mahremine yakın yerlere tahrik edici dokunuşlar bırakıyordu....Freen Becky nin çenesini hafif bir şekilde ısırıyor...ardındansa öpüyor....

Becky : Şu fantezine bayılıyorum...

Freen : Öylemi!? Daha çok yaparım...

Diyip becky nin dudağını ısırdı...

Becky : Ahh!

İnlediği an Freen Becky nin dilini kaptı ve küçük birazda dilini ısırdı...becky yine inledi

Freen elini yavaşça dokuna dokuna becky nin mahremine doğru getirdi...yumuşak bir şekilde mahremini okşamaya başladı...becky kafasını geriye atmıştı...yavaş yavaş zevkine varıyordu....gözlerini kapatmış o anı hissediyordu....kendi dudağını ısırıyor....Freen şuan becky nin mahremini avucu içine almıştı ve çook yavaş bir şekilde okşuyordu...

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin