Hala aynı pozisyondaydılar.. üst üste sımsıkı sarılmış bir biçimde uyuyordular....
İlk gözlerini açan Becky oldu...sonra direk Freen in dudaklarına baktı... ve dün geceyi hatırladı...İster istemez Utandı....Kendi kendine gülmeye başladı...sonra ise gözü Freen in vücuduna ilişti
hala Freen in vücudunu görünce utanıyordu...utancından gözlerini kapattı ve kafasını yine Freen in koynuna gömdü...
eli Freen in göhsündeydi..ve kıpır kıpırdı....
Sonraysa....utancını yenip, Yaklaşıp Freen in dudağına ufak bir öpücük verdi... Bu öpücük Freen i uyandırdı...
Freen : Bebeğim...Ne o uyurken mi Yararlanıyorsun hm..
Becky : Sabah öpücüğünü verdim...
Freen de ona yaklaşıp dudak kenarından öptü
Freen : Buda benden sana...
Becky : Freen...dün...olanlar....hala rüya mıydı diye düşünüyorum...eğer rüya değilse beni çimdikler misin ....
Freen çimdikledi...
Becky : Aah..Freen! Yavaş ya..canımı yakmaya meraklısın
Freen : İyice uyan diye yaptım ha...
Freen yine sırıtmaya başladı
Freen : Ne olmuş dün hiç hatırlamıyorum bak!
Becky : Nasıl ne oldu..nasıl hatırlamıyorsun?
Freen : Bilmemm.. halbuki sarhoşta değildim amaa...Hatırlatmak ister misin yine hm
Diyip dudağına yaklaştı
Becky : Aaa azgın şey seni.. dur durağın yok...
Diyip geri itti...
Freen : şuan üst üsteyiz...üstelik ikimizde çıplağız...Ayrıca vücudumuzun her yeri birbirine değiyor...ve sen dün geceyi mi soruyorsun ha..küçük hanım..
Becky : ya suss...utanıyorum hala....
Freen : Utanınca daha tatlı oluyorsun...oyüzden bolca utandırcam seni...benim ballı kurabiyem...
Diyip Becky nin yanağını uzunca öptü....
Becky : Freen...
Freen : Hm
Becky : Biz sence başarıcak mıyız...
Freen : Neyi...
Sorarken becky nin saçıyla oynuyor
Becky : Evlenebilcek miyiz?... Yani Birlikte olabilecek miyiz...
Bunu sorarken Freen in göhsünde parmağıyla daireler çiziyor..
Freen : Niye şimdi bunu sordun?
Becky : Önümüzde büssürü engel olcak sonuçta..
Freen : Bizde o engelleri yıkarız...Ayrılmıcaz...bizi kimse ayıramaz...
Diyip Becky i kollarının arasına aldı ve sımsıkı sarıldı... Birazcık öyle durdular...
Sonra ise
Becky : Hadi birlikte duş alalım
Freen : Yanlız ordada Bi son tur isterim ona göre...
Diyip Becky nin burnunu öptü
Becky : Yok sana son tur..eğer amacın oysa Tek yıkancaksın Bebeğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....