Freen ve becky uzun bir aradan sonra tekrardan villaya geri döndüler ellerinde valizlerle içeriye girdiler! Freen in yengesi uzun zamandır bu anı bekliyor gibi yanlarına koşup sarıldı freende yengesini çok özlemiş ve oda ona sarılmıştı becky de Freen in yengesine sarıldı! Freen in anne ve babası da içeri girdiler!
F.yengesi : Şükürler olsun sonunda be! İyisiniz dimi!?
Freen : Turp gibiyiz yenge muhteşem! Herşeyi çok özlemişim seni şu güzel ortamı bu miss kokuyu!
Becky : Bende! Ne kadar özlediğimi farkettim
F.yengesi : Hoşgeldiniz kızlar hadi şimdi odaya koşun ve hazırlanın!
Freen : Ne? Ne için? Ayrıca sen niye böyle giydin kutlama falan mı var? Yoksa gelişimizi mi kutluyorsunuz?
F.yengesi : onuda kutlarız ama bugün daha önemli bir şey var!
Freen : Mesela ne?
Becky : Birisinin doğum günü olabilir mi?
Freen : Hayır değil
F.yengesi : Bu hayatta en çok istediğiniz hatta kıyısından döndüğünüz şey neydi?
Freen ve becky bakıştılar
Freen : ne!?
Becky : Anlamadım
F.yengesi : Ne olursa mutlu olursunuz? Hatta erkene almak istiyordunuz! Hadi! kim milyoner olmak isterde miyiz be?
Freen gözlerini açarak sordu
Freen : Evlilik mi?
F.yengesi : EVEEET! BUGÜN EVLENİYORSUNUZ!!
Freen : Nee!? Ciddimi? Evleniyor muyuz şimdi?
F.yengesi : Evet bu hazırlıklar sizin için! Gelinliklerinizi yatağın üzerine koydum hadi koşun çabuk hazırlanın! Fazla zamanımız yok!
Becky : İnanamıyorum ne ara ayarladınız bunu!?
F.babası : Düğün bıraktığımız yerde olucak yine büssürü gelen olucak merak etmeyin geçen bu 5 ayda herşeyi ayarladık! Becky annen ve kardeşinde düğün yerinde olucak! Ayrıca fayede orda olucak ve Freen in en yakın arkadaşı namda orda kocası ile birlikte olucak kısaca merak etmeyin herşey ayarlandı yakınlardan sonra tüm Tayland yine orda olucak ayrıca basın mensupları da gelicek! Kısaca bugün tüm Tv kanalları sizi konuşucak!
Becky : Bu çok güzel bir haber!
F. Yengesi : Ama koşup hazırlanmazsanız geç kalıcaz hadi!
Freen Becky nin elini tuttu ve odaya doğru koştular Freen in yengesi abisi ve anne babasıda arkalarından güldüler
___________
Freen ve becky odalarına geldiklerinde rahat bir nefes aldılar kapıyı kapattılar
Freen : Allahım dünya varmış!
Becky yatağa doğru yaklaştı ve
Becky : Freen , aynı gelinlikler!
freende becky nin yanına geldi
Freen : Aynı gelinlikler, aynı yüzükler, aynı organizasyon, tek fark bu sefer...
Diyip Becky i belinden tutup kendine çekti ve yüzlerini yaklaştırdı becky ani sarsılmış ve ellerini Freen in omuzlarına koyup destek almıştı şuan yine dudak dudağa çok yakınlar fakat herzaman bu kadar yakınlıkta ikisininde kalbi çok hızlı çarpıyor ilişkilerinin üzerinden ne kadar zaman geçsede ilk günkü gibi utanıp heyecan yapıyorlar..Freen Becky ile burunlarını değdirip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....