61. bölüm

45 9 9
                                    

Becky öylece yatakta durdu yere bakıyordu...Freen e çok sert davrandığını düşünüyor...bir süre sonra ise tepsiyi önüne alıp yemeye başlıyor...saat 7 ydi..

Freen ise hamakta oturmuş kara kara düşünüyor....gözleri durmuş.... havuza bakıyor....o sıra yengesi yanına geliyor ve oturuyor....Freen farkında değil! Konuşmaya başlayınca geldiğini anlıyor

Yengesi : Freen!

Freen : Yenge! Ne ara geldin sen!?

Yengesi : Az önce

Freen :  görmedim

Yengesi : Tabiki görmezsin! Kara kara ne düşünüyorsun söyle bakalım!

Freen : Becky den başka ne düşünebilirim? Onu seviyorum yenge! Hemde çok onun için ailemden evimden paramdan şöhretimden bile vazgeçmeye hazırım! Ama onun tek yaptığı beni kendinden uzaklaştırmak!

Yengesi : Fakat şöyle düşün! Hafızanın tamamını kaybettin! Ve sana biri bu kadar iyi davranıyor hatta arkadaşça değil! Ne düşünürsün?

Freen : Orasıda doğru ama beni yanlış anlıyor! Tamam ilk olan banyodaki yani Orda haklı! Kendimi tutmam gerekirdi! Ama sonra odanın içinde olan sadece bir hataydı! Bilerek isteyerek bir şey yapmadım fakat şuan beni kendisinden cinsel anlamda faydalanmak istediğim biri olarak görüyor ve bana sürekli uzak durmamı söylüyor...oysa ben sadece ona yardım etmeye çalışıyorum! Bu süreçte onun yanında olmam gerekmez mi?! Aşk Bu!!

Yengesi : Haklısın ama ben olaya onun gözündende bakıyorum! Beckynin beyninde veya kalbinde neler hissettiğini düşün! Tüm bu olanlardan sonra ne düşünüyor asıl bu önemli! Hiç ona sordun mu? Ne istediğini ne hissettiğini duygularını!?  Veya ona nasıl yaklaşman gerektiğini sor! Aranızda birazcık mesafe bırak! Ona rahatsız olacağı şekilde yaklaşma bence ozaman seni yine sevmeye başlıcak!

Freen : Sanırım haklısın yenge! Zaten bu saatten sonra öyle yapıcam! Birazcık mesafeli olucam! Onun rahat hissedeceği türden!

Yengesi : Güzel....

Yengesi ordan ayrıldı içeri girdi...o girerken merdivenlerden becky iniyordu... elinde tepsi ile

Yengesi : Becky...sim'e söyleseydin Keşke

Becky : Kendim getirmek istedim

Yengesi : Nasıldı patatesler güzel oldumu?

Becky : Enfestiler....eline sağlık yengecim

Yengesi : Afiyet olsun bebeğim...

Diyip yanağından makas aldı...

Yengesi : Bizimki hamakta! Eğer onun yanına gitmek istersen git!

Becky : Giderim belki....

Yengesi : Tamam...

Freen in yengesi merdivenlerden yukarı çıktı...becky ise elindeki tepsiyi gidip mutfağa bıraktı sonra ise Birazcık düşündükten sonra Freen in yanına gitmeye karar verdi...

Arkasından yavaşça yürüdü....ve tam hamağın arkasına geldi....sonra ise Freen in gözlerini eli ile kapattı...

Becky : Ben kimim?

Freen Becky nin ellerini tutup

Freen : Becky...bilmemek için aptal olmak gerekir...ayrıca şirinlik yapmaya çalışma....

Diyip Becky nin tuttuğu ellerini çekip ayırdı...becky nin ise yüzü düştü ve yavaşça yanına gelip oturdu...Freen ona döndü yüzüne baktı sonraysa tekrar önüne döndü...becky ise oda havuza bakıyordu sonra ise freene bakıp konuşmaya başladı

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin