77. bölüm

66 9 68
                                    

İkiside ordan kovulduklarından sonra gidip başka yerleri gezdiler bugünü bayaa gezintiye harcadılar uzun zaman sonra ilkkez bu kadar temiz hava alıyordular! Eve bıraktıkları adamlar Freen i aradı!

Freen : Söyle bitti mi

" Bitti Hanfendi,eksik bir şey yok her yeri hallettik! Bir gelinde görün dicektik hoşunuza gitti mi diye"

Freen : Tamam orda olucaz!

Diyip eve doğru sürdü becky aradan aradan Freen in telefonunu almaya çalışıyordu ama sürekli başarısız oldu! En son Freen bizat kendi alıp ona uzattı!

Freen : Al sil

Becky : Niye bu kadar kolay verdin?

Freen : Fikrimi değiştirmeden al!

Becky aldı ama şifresi vardı

Becky : Freen , Şifre?

Freen : Becky!

Becky : hm?

Freen : Şifre=Becky

Diyip göz kırptı

Becky : Ne? Ciddimisin?

Freen : Denede gör

Becky şifreyi denedi ve telefon açıldı

Becky : Demek ilk kalbine sonra aklına şimdide telefonamı kazıdın!? Şapşal aşık seni!

Freen : İnsan çok aşık olunca böyle oluyor ne yapabilirim!?

Siz birbirinize bende size aşığım🤣🤣şifrem FreenBecky😁

Becky Freen in koluna sarıldı ve yanağını öptü sonrada gülüp telefonun galerilerini açtı!

Freen : Yanaktan öptüğünü silme onu Instagrama atarız bayri hadi!

Becky : Tamam!

Diyip sadece dudak dudağa öptükleri resmi sildi ve telefonu yerine geri koydu!

Freen : al onu! Aç Instagramı ve gönderi olarak 2 sinide at! Başlığada aşıkların müthiş manzara selfieleri de! En sonunada kalp koy ve FreenBecky yaz! Uzun zaman sonra birlikte fotoğraf atıyoruz!

Becky gülümseyip denildiği Gibi yaptı hem normal hemde freen i yanaktan öptüğü fotorafı yan yana koyup attı birde bi tane aşk şarkısı ekledi!

Freen : Vavvv shippercılar uçarak geliyor şimdi

Diyip güldü...becky de telefonunu bıraktı ve kendi telefonundan Freen in Instagramına girdi direk gönderiye beğeni attı sonrada yorum atıp Freen i etiketledi! En sonsa gülerek telefonunu bıraktı!

Freen Becky e dönüp niye güldüğünü sordu o ise " Hiiç" diye cevap verdi ve önüne döndü fakat hala gülüyordu! Freen de ondan istemsiz gülmeye başladı ve " Peki" dedi!

Becky : Freen!

Freen : Hm?

Becky : dursana bir

Freen : niye?

Becky : Ya hadi!

Freen : Tamam! Niye parkın yanında durduk şimdi?

Becky : Görünce canım çekti beni sallasana!

Freen : Becky onlar çocuk salıncağı,sana uygun değil

Becky : Ne yani bende çocuğum!

Freen : Çocuk musun !?

Becky kafa salladı

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin