31. bölüm - 4 Ay sonra..

64 8 9
                                    

Mutlu mesut kahvaltı ediyorlar ve konuşuyorlar....

Freen : Faye...siz nezaman bahsetmeyi düşünüyorsunuz

Faye : annelerinden ümidim var...bu arada babaları....o nerde

Freen : onun hiç konusunu dahi açma...şuan hapiste

Faye : peki özel değilse..anlatsanız

Freen : yoko anlatır sana...şuan cidden tadımızı kaçırmaya gerek yok Faye...

Faye : peki öyle diyorsanız...

Faye : kendi ailem...annem babam ikiside hayatta değiller....

Yoko : haa! C - ciddi misin

Faye : hm hm...

Yoko : peki nezaman...nezaman vefat ettiler...

Faye : taa ben çocukken..annem beni doğururken doğum yerinde vefat etti...babam ise sürekli onun ölümünden beni suçladı....bana hep uğursuz diyordu...oda ben 9 10 yaşlarındayken intihar etti....bana Freen in annesi çoğunlukla baktı 2. Annem gibi....

Becky yutkundu ve dona kaldı...yokonun ise gözleri doldu...

Yoko :  b - ben su almaya gidicem

Diyip sofradan kalktı ve mutfağa gitti...

Faye : yokoo..

Faye direk yanına koştu....

Becky de göz yaşlarını tutamamıştı Freen de eliyle onun göz yaşlarını sildi...ve ona sarıldı....

_________

Faye : yoko

Yoko ses vermiyordu...ve arkası dönüktü...Faye ona arkasından sarıldı ve çenesini boynuna gömdü...

Faye : ne oldu...

Yoko : y - yaşadıkların Faye...hemde küçük yaşta....nasıl dayandın bunlara

Faye : bir şekilde hayata tutundum...ama Freen in annesi olmasaydı tutunabilirmiydim bilmiyorum...ona hayatımı borçluyum....

Yoko kendini tutamayıp ağlamaya başlamıştı..

Faye : dön bakayım bana...sarıl...

Yoko döndü ve fayenin boynuna atladı ve sımsıkı sarıldı...fayede ona belinden sarıldı ve kafasını saçına gömdü...

Yoko : seni seviyorum Faye...

Faye : bende seni Yoko.... Ağlama....dayanamıyorum ağlamana....

..................

____________

Becky : herkesin hayatında bir zorluk var....

Freen : Evet....önemli olan bu zorluklarla başa çıkabilmek...

Becky : Faye gerçekten çok güçlü....

Freen : Sende öylesin.....

Becky : Sende...

Freen : ben sizin yanınızda hiç bir şey çekmedim...güçlümüyüm güçsüzmüyüm bilmiyorum

Becky : onun cevabını aslında zaten gördük...adamı dövüp hapse girmenden...

Freen : o fiziksel güç...benim bahsettiğim diğeri...insan içindede bir ton savaş yaşıyor çünkü....ama ben seninle güçlüyüm becky....sen olmasan güçlü olamam .....

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin