Becky odada kapının önünde oturup kapıya yaslanmış..ayaklarını kendine doğru çekmiş..elleriyle ayaklarını tutmuş.... hıçkıra hıçkıra ağlıyordu...Freen gerçekten çok kalbini kırmıştı....
freende böyle olsun istemiyordu ama o mesajlaşma Herşeyi mahfetmişti...fakat Becky e inanmaması..becky'e güvenmemesi...onunla para için birlikte olduğunu düşünmesi becky i derinden yaralamıştı....
becky nin göz yaşları kendisinden istemsiz akıp gidiyordu...vücudu titriyordu...yere bakıyordu ve Freen in Yaptıklarını söylediklerini düşünüyordu...aklında hep Freen in söyledikleri vardı...
ve gerçekler ortaya çıkmasa az daha onu evden kovucaktı...bunu bile düşünüyordu...resmen ona Defol git burdan demişti...bu bile aklına gelince göz yaşlarını tutamıyordu....
Freeni ise zar zor ordan alıp aşşağaya getirmişlerdi..Freen koltuğa geçerken aradan Tinaya bakmıştı bu herzamanki bakışı değil nefret bakışıydı..fakat o an bir şey söylemeyip koltuğa oturdu..
Babası : Sim git bir bardak su getir
Sim : Tamam efendim...
Sim gidip freene su getirmişti..getirdiği suyu masanın üstüne koydu...
Babası : Hadi al için Freen!
Freen : İstemiyorum....
Freen biraz kafasını kaldırdı
Freen : O şerefsiz nerde!?
Babası : Çocuk galiba kaçtı!
Freen : Oda görücek gününü! Tıpki Tinanın göreceği gibi
Diyip sinirle Tinaya baktı...kendisini tutmaya çalışıyordu yoksa şuan Tinaya dalmıştı...
Dal lan Freen😁
Tina korkusundan ordan kaçıp odasına geçti...kapıyıda Kilitledi...
Tina : Off elime yüzüme bulaştırdım
Tinanın telefonu çaldı nop arıyordu telefonu açtı
Nop : Kızım sen Beceriksizmisin ha! Gecenin 4 ünde nasıl konuşuyordunda annen duydu!? Bağrıyormuydun napıyordun
Tina : Yaa suss zaten moralim bozuk! Freen bana beni yicekmiş gibi bakıyor! Birazcık daha karşısında dursaydım beni mezara gömücekti!
Nop : Ne bekliyordun acaba!? Fakat o hatayı yapmasaydın şuan Freen in gözünde kahramandın!
Güya herşeyi ortaya çıkarmış gibi gelip kahraman olcaktı oyüzden aşşağa inmişti ama planları ters tepti😁
Tina : valla ya!
Tina : Sende ne güzel tüydün evden Korkak! Yanlız bıraktın beni!
Nop : Ne yapsaydım Freen beni yaşatmazdı! Hadi sen yengesinin kızısın ya ben! Becky nin eski sevgilisi! Freen beni doğduğuma pişman ederdi!
Tina : Zaten seni sordu aşşağada...
Nop : Al işte!
Tina : Nop! Sen en iyisi bir süre İngiltere'ye geri dön! En azından bu konunun üstü kapanana kadar!
Nop : Bence planımızı devam ettirelim..bu yaptığımız hedefimize bir nevi yakınlaştırdı ama araları bozuldu! Düğün günü birde aklımızdakini devreye sokarsak Tamamdır! Emin ol Freen bize teşekkür edicek!
Tina : Bilmiyorum korkmaya başladım...bak ben planın geri kalanında yer almak istemiyorum...gerisini sen yap..
Nop : Zaten en büyük sorumluluk bende! Planın en işe yarayacak kısmı! Bundan sonrası bana kalıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....