Herkes erkenden kalkmıştı...8 gibi hazırlıklara başlamıştılar
Chankimha ailesinin evinde Büyük nişan telaşı vardı...herkes 4 bir yana koşuşturuyordu....Freen in annesi herkese göre daha rahattı ailede tek oturup bir şey yapmayan oydu...Freen in Yengesi nerdeyse herşeyi tek başına yapmaya çalışıyordu....Freen ve becky de ona yardım ediyordular...Sim temizlik işini hallediyordu...Freen in yengesi süsleme ve düzenlemeleri yapıyordu...Freen ve becky de süslemelerde ona yardım ediyordular...
Yengesi : nasıl oluyor süslemeler kızlar!?
Freen : çok güzel...
Becky : muhteşem...
Freen : Eline sağlık yengecim....
Yengesi : biricik bebeğim nişanlanıyor sonuçta...bu kadarını yapayım...
Arkadan bir ses
Tina : ben nişanlansam bu kadar uğraşmazdın annecim...
Diyerek Freen ve becky nin yanlarına geldi....
Yengesi : ne alakası var Tina?
Tina : öyle....freeni daha çok sevdiğinin herkes farkında...ben kızınım ama beni hiç bu kadar sevmiyorsun!
Freen : şuan bu kıskançlık mı Tina?
Tina : nasıl düşünmek istiyorsanız öyle düşünün...
Freen : Kıskanma kendine evlenecek biri bul sanada yapar aynılarını...
Dedikten sonra tinanın suratı düştü
🤣🤣🤣Seninle evlenmek istiyor halası....
Tina ordan ayrıldı....
Aradan yaklaşık 8 saat geçti...
Masalar kurulmuş...tatlılar hazır bekliyor...içecekler koyulmuş...süslemeler yapılmış eksik hiç bir şey yoktu...konuklarda gelmeye başladılar...daha şimdiden salonun yarısı dolmuştu....ailede herkes hazırdı tek hazır olmayanlar FreenBecky idi onlarda hazırlanmaya gittiler...
Becky kırmızı bir Nişan kıyafeti giydi...saçınıda topuz şeklinde yaptı...kulağına kırmızı küpeler..boynuna kırmızı kolye..bugün kırmızıya büründü...freende aynı şekil kırmızıya büründü fakat o saçını dalgalandırdı...ikiside muhteşem ötesi gözüküyordu...ikiside şuan yan yana aynaya bakıyordular....Freen yaklaşıp arkadan sarıldı ve çenesini boynuna gömüp boynunu uzunca öptü....
Freen : Çok güzel olmuşsun kraliçem...
Becky : Sende aşkım....
Freen : hazırmısın bakalım!?
Becky : hm hm...hadi gidelimm
Diyip Freen in elini tuttu...ikiside ellerini birbirine kenetlediler...yüzükleride alıp aşşağaya indiler....
Merdivenlerden inerlerken Çok büyük alkış tutuldu...ikisininde kalpleri çok hızlı atıyordu....sonra ise onlar için ayrılan koltuğa yan yana oturdular....
Freen yengesine dönüp
Freen : yenge nişan nezaman başlıcak!?
Yengesi : birazdan başlar...azcık daha bekleyin....
Freen ve becky yan yana uzunca beklediler hala başlamamıştı...
Becky nin telefonu çaldı...yüksek sesten ötürü dışarıya çıkması gerekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....