Freen in gözünden
Yemeklerimizi yedikten sonra bahçeye yaz için kurduğumuz ortama geçtik! Ailecek Dışarıya çıktık ve koltuklarda yan yana oturduk!
4 tane uzun büyük koltuklardı ve yuvarlak oluşturacak şekilde çapraz bir biçimde dizilmişdik ortadada bir masa bulunuyor! Ben ve becky yan yana oturduk bizim yanımızda Faye yoko ve kayınvalidem vardı daha doğrusu 2. İnci annem! Diğer koltuklardada ailenin geri kalanı oturdu abim yengem ve çocuklar birinde diğer koltukdada annem ve babam! Bir koltuk boş kaldı! Şuan ki ortam gerçekten çok güzeldi ve akşam ışığında böyle dışarda durmak hele böyle bir havada! Atmosfer çok iyidi! Şuan becky ile birbirimize sarılmış bir şekilde oturuyoruz onu kollarımın arasına almıştım ve oda bana sarılıyordu! Babam konuşmaya başlayıp bir sohbet açtı ordan herkes bir şey söylemeye başladı becky ve ben ise sadece birbirimizle ilgileniyoruz! Becky nin giydiği biraz kısaydı oda ayaklarını kendine toplamıştı ayakları yerde değildi altı gözükmesin diye üstüne bir battaniye örttüm sadece ayaklarını kapattım çünkü zaten hava yeterince sıcak! Becky bana teşekkür edip gülümseyip yanağımı öptü bende yaklaşıp çenesini öptüm Babamın gözü sürekli bizdeydi! Onu farkedip sordum!Freen : baba niye öyle bakıyorsun?
F.babası : Hiç! İlişkinizin güzelliğine bakıyorum! Karının üstüne battaniye sermen falan
Diyince freen ve becky güldüler Freen ise becky e bakıp
Freen : Kıyafeti kısa olduğu içindi
F.babası : İşte bu Davranışın takdir edilesi!
Freen : Bence değil sonuçta biz evliyiz ve onun namusu benim namusum!
Diyip Becky nin alnını öptü ve burunlarını değdirdi o an az daha kendilerini kaybediyorlardı Freen dudağına yapışcakken babası durdurdu
F.babası : Haha tamam tamam burda değil! Kesin şunu!
Diyince hepsi güldü Freen ve becky de güldükten sonra birbirlerine daha çok sırnaştılar şuan sadece 2 si var gibiydi
F.babası : Yanlız biz direk torun isteriz! Niye size benzer küçük küçük tatlı şeyler sevmeyelim! Ne zaman başlıyorsunuz!?
Freen : Babacım daha dün evlendik hemen yapmıcaz tabiki! Ha hastaneye gidip uygun olup olmadığımıza erkenden bakabiliriz oda becky buraya tekrar döndükten sonra.....
Herkes merakla freene baktılar Freen ise sözüne biraz duraksayıp devam etti
Freen : yani süreci hızlandırmak amaçlı sağlık kontrollerine erken girebiliriz!
F.babası : Bir dakika bir dakika ne dönmesi becky zaten burda ne dönmesinden bahsediyorsun?
Becky Freen in kollarından çıktı ve
Becky : Evet ne dönmesi nereye? Ben burdayım ya!
Freen : Bu konuyu odada özel olarak konuşucaz! Ama kısaca demem o ki Becky üniversite sınavına hazırlanıcak ve onun hayali İngilterede okumak bende ona bu konuda tüm kolaylıkları sağlıcam hatta sınava girmesine bile gerek yok onu para ilede okutabiliriz ama net olarak becky İngiltereye okumaya gidicek ve..........
Biraz duraksayıp sonrada becky nin gözlerinden teması kesip yere bakarak söyledi
Freen : 4 yıl hatta dahada uzayabilir orda kalıcak buraya geri döndüğünde ise avukat olarak dönücek hayalini gerçekleştiricek!
Becky : Bunu bana sordun mu peki hiç?
Freen Becky nin ellerini tuttu ve gözlerine baktı
Freen : Seninle bu konuyu özel olarak konuşcaktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....