Becky nin gözündenSonunda o sıcak evimdeydim tabi Babam hariç sadece annem ve kız kardeşim için sıcak onlar hayatımın yaşamamın anlamı. bu o kadar güzel bir his ki, Ailemle olmam. bundan daha güzel bir duygu yaşamadım. Yaşar mıyımda bilmiyorum ama pek sanmıyorum. Ellerimi yüzümü yıkadım. üstümü değiştirdim. Mini bir etek üsttende bir crop giyiyordum fakat siyah Bir eşofman birde beyaz bir kapüşonluyu üstüme geçirdim Ve sofraya oturdum.
Becky : Anne, babam ve Kız kardeşim nerde? Niye yoklar?
Becky nin annesi : yoko odasında Ne yapıyor bilmiyorum telefonda takılıyor herhalde
Becky : Bak yaa beni görmeyede gelmiyor (diyip yüzünü astı Tam o anda yoko Arkasından sessizce gelip becky e sarıldı)
Yoko : Ben hiç seni es geçer miyim canım ablam Diyip becky i yanağından öptü
Becky : Nerelerdesin ne yapıyorsun odada?
Yoko : Geldiğini duymadım ondan Odada durdum. Sonra sesini duyunca koşup geldim. Gerçekten çok özlemişim seni (Diyip Becky nin saçını öptü) Çok öpmeyin freene ait o🤣
Becky : Tamam hadi geç bakalım sofraya. Önümüzde çokca zaman var zaten ha. (Diyip yoko nun çenesine hafif bir şekilde dokundu)
Yoko : Evet öyle. Seninle zaman geçirmeyi çok özledim. Nasılsın görüşmeyeli?
Becky : İyi dersler, Sınavlar derken bir lise dönemini bitirdim. Peki ya senin Derslerin nasıl gidiyor iyimi? En önemliside sınıfı geçtin mi
Becky nin annesi : Sınıfı geçmesi yeterli olmaz başarı oranı yüksek olmalı ama o hiç çalışmıyor anca telefon tablet bilgisayar. Sanki onları ona oynasın diye verdik!
Becky : Öyle olmaz Ama Yoko. Derslerine gayet göster azcık ha
Yoko : Ama 9. Sınıf çok zor abla
Becky : Sen 9 a zor diyorsan 10 da 11 de 12 de ne yapcaksın acaba? Ayrıca Çalışmazsan tabi zor gelir. Kendine iyi bir program hazırlamalısın
Yoko : ama benim aklımda senin seçtiğin kadar zor bir bölüm yok. Biliyorsun ben Spor istiyorum. Onuda tutturabilirim herhalde
Becky : Ne kadar kolay olursa olsun. Çalışmadan bir şey kazanamazsın
Yoko : Peki artık sen burdasın bana yardım edersin dimi (Diyip Becky nin koluna sarıldı)
Becky : Tabiki yeter ki iste. Zorlandığın bir yer olursa gel bana söyle açıklayayım sana (Diyip Yokonun saçını Öptü)
Yoko : Tamam öyle yapcam
Becky : Peki babam Nerde anne?
Becky nin annesi : Bilmiyorum bir şey demedi
Becky : Nasıl demedi?
Becky nin annesi: Demedi işte beck. Hadi yemeğini ye soğutma. (Diyip konuyu kapatmaya çalıştı)
Becky : Yoksa yine...........Kumaramı başladı?
Becky nin annesi : Becky yeter diyorum yemeğini ye hadi !
Becky : Niye Akıllanmıyor hiç ha neden? Bütün parasını orda yemekten zevk mi alıyor? Ne kadar iflas etti niye hala akıllanmıyor bu adam!
Becky nin annesi : .....................
Becky : Böyle suskun kalarak bir şey olmaz anne. Çık artık sesini göster. Ne sürekli böyle başını eğiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....