Gereken herşeyi konuştular sonra ise herkes dağıldı...FreenBecky ise Freen in odasına geçtiler...yokoda yanlarına geldi....3 ü Freen in yatağında oturdular...
Yoko : odan çok güzelmiş yenge
Freen : sağol...ama ne yalan diyim...güzel ve büyük olsada benim için değerli değildi....çünkü çok sıkıcıydı....
Becky : biliyoruz...hayattan soğudun ailen yüzünden...
Freen : evet öyle şu koskoca odada bile hiç mutlu değildim...
Yoko aynalı komidenin üstündeki çerçeveyi gördü....Freen in küçüklüğü...
Yoko : bu küçük şey sen mişin yenge
Çerçeveyi alıp gösterdi....
Freen : takendisi...orda naptığımı hiç sorgulamayın...
Becky : çok tatlısın Freen...ve bir okadarda yaramaz...şuandada olduğu gibi....
Yoko : napıyorsun orda yenge...
Freen : boşverin....
Becky : utanma biz bizeyiz...
Freen : peki...bir kadın ünlünün posteri vardı onu almak için rafa tırmanmaya çalıştım..ama hedefimde başarısız oldum ve ordan düştüm...kolum çok acımıştı ki baya da küçüktüm....
Becky : bak sen kadının peşine düşüp yaralandın ha! Hangi kadın ünlüymüş acaba
Freen : bilmem hatırlamıyorum...daha küçüktüm.....
Becky : taa ozamanlardan kadınlar ilgini çekmiş
Freen : Hahahaha ne yani bundan kendine çağrışım mı yapıyorsun
Becky : tabiki!
Freen : komiksin bebeğim....
Yoko : onu bunu bırakında...yenge odan çok güzel bu gece burda kalabilir miyim....
Becky : hop ne alaka ya! Asla hayır...
Yoko : ben yengeciğime sordum sen sussana abla!
Becky : o yengen benim gelecekteki karım...anladın....sus şimdi yatamazsın burda...ben sevgilimle yatıcam....
Yoko : tamam ben zaten sen yatma demedim...şöyle aranızda kıvrılırım ne var yani! Hem yengeciğim izin verir....
İkiside direk Freen e baktılar...Freen saçını kaşıtıp....
Freen : ne desem bilemedim....
Becky : Çok kolay "Hayır" diceksin aşkım....
Freen : ama kardeşin üzülür....
Becky : aa banane yaa....aranızda kıvrılırım diyor Freen....olmaz....
Freen : Yoko koltukta uyuyabilir misin?
Yoko : hayır vücudum ağrır...
Becky : o halde hic kusura bakma misafir odasındaki yatakta annemin yanında yatcaksın...
Freen : Becky! Susar mısın bı
Becky : ya Bananee!
Yoko : Bir gece yengemsiz duramıyor musun ya!
Becky : o benim sevgilim ve gelecekteki karım niye onsuz durcakmışım! Koltukta yatcaksan gel yat ..ama aramızda yatamazsın yoko!
Freen : yatağın sağ yada sol köşesinde yatsan peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FreenBecky - Tesadüfen Aşk
FanfictionTesadüfen Gelişen bir Aşk Hikayesi❤️ +18 Sahneler İçermektedir....