44. Bölüm

54 6 59
                                    

Sohbetler edip kahvaltı yapıyorlar..şuan masada Pozitif bir enerji mevcut..hepsinin yüzleri gülüyor...3 çiftte çok mutlu....

Freen : nasıl geçti gerdeğiniz!?

Nam : hiç bir şey anlamadım ben!

Freen : 1 şişeyi içtin..normal...Heng sen!?

Heng : Namı zor zapt ettim istemiyordu! Sürekli kaçtı..odada yakalamaca oynadık...en son yorulup pes etti öyle hallettim!

Nam : ben hatırlamıyorum..kafam hepten gitmişti...

Freen : Vayy bee aşka gel! Ama hatırlamadıktan sonra bir anlamı kalmadı şimdi! Bir dahakine içme nam!

Nam : Söz veremem! Bundan hep korkmuşumdur böylesi daha iyi!

Freen : burda uzman bir çift duruyor bize danış hallederiz..

Nam : ilk sevişmenizden bahsedin ozaman! İlki soruyorum çünkü kaç kez yapmışsınızdır Allah bilir artık alıştınız!

Freen : valla İlk sevişmemiz de gayet iyidi...iyi bir perfonmansımız vardı...sadece becky kendisine güvenmiyordu ama oda iyi iş çıkardı...

Becky : doğru...ilkinde bende baya korkmuştum ama freenden güç aldım....

Nam : Hahaha o gece zaten Freen napar eder istediğini alırdı..gerekirse kendisi adımlı yaptırırdı....

Becky : o gece zaten baya istekliydi...

Freen : Sana açtım çünkü bebeğim..insan aşık olunca böyle oluyor napim!

Becky : bir şey demedim zaten..hem bende çok istiyordum ama öte yandanda korkuyordum...

Freen : korkunu yendirdim sana!

Becky : öyle...

Nam : günler geçiyor... bir şey kalmadı düğününüze...

Freen : Doğru...Bir an önce olsada bitse...bu süreç çok yordu...

Becky : Yok öyle..bizim düğünümüz sonuçta..dibine kadar eğlenicez..şimdiden yorulmak yok!

Nam : Eğlenin tabiki hakkınız!

Freen : doğru sonuçta hazırlıklarla sen ilgilenmiyorsun! Artık kafam allak bullak olmuş durumda..

Becky : hahaha her sıkıştığında ben Freen sarochayım diye etrafta geziyorsun! Söyle babana hazırlıklara bakabilecek bir adam tutsun ozaman!

Nam : ooooo

Freen : Doğru söze ne denir! Doğru salaklık bende! Bunu düşünemedim!

Becky : evet öyle!

Freen : becky! Bende bunu idrak edebilirim..babam böyle olmasını istedi...kendi ayaklarım üzerinde durmamı istedi bundan ötürü hazırlıklara ben bakıyorum...yoksa bende bilirim adam tutup bunlardan sıyrılmayı!

Becky : aa anladım

Freen : özür dile şimdi!

Becky : Özür dilerim...özürü hakettin!

Freen : Öyle değil yanağımdan öp!

Becky : Her fırsattan yararlanmaya çalışıyorsun ya!

Freen : yaparım hadi öp!

Becky yaklaşıp Freen i yanağından öptü...

Becky : nam haklı! İstediğini herzaman alıyorsun!

FreenBecky - Tesadüfen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin