Bölüm 7

2.2K 18 0
                                    

Yol boyu üniversite ve ikimizin de ne okumayı düşündüğümüz hakkında biraz daha konuştuk. Sonunda üniversite alanına girdik. Aliye, arazinin yanı sıra kampüse ve binalara bakmak için çok zaman harcadı. Her şeyin çok güzel olduğundan bahsetti.

"Ben her şeyi kontrol ederken sen sadece tur rehberim olacaksın, değil mi? Bugün kayıt falan yapmayı planlamıyorum."

Başımı salladım. "Sana tüm binalardan ve bazı öğretim üyelerinden bahsedeceğim."

Sonunda derslerimin çoğunu aldığım binanın yakınında bir park yeri buldum ve park ettim. Arabadan inip ona etrafı gezdirmeye başladım. Tahmin edilebileceği gibi Aliye cep telefonunu çıkarmış ve dikkatini çeken her şeyin fotoğrafını çekiyordu. Yürürken elini gelişigüzel bir şekilde benim koluma koydu ve ben itiraz etmedim. Teyzem de olsa güzel bir kızın kolumda olması güzel bir duyguydu. Çevremizdeki hiç kimse onun teyzem olduğunu bilmiyordu.

Etrafta dolaşırken gerçekten de insanların üzerimizdeki bakışlarını fark ediyordum. Ona bir şeyler gösteriyordum ve kampüste olup biten bazı çılgınca şeylerle ilgili hikayeler anlatırken güldürüyordum. Yanımızdan geçerken bana seslenen pek çok kişiye el salladım.

Etrafta dolaşırken Aliye hafifçe "Popüler görünüyorsun" dedi. "Özellikle birinci sınıf öğrencisi için çok popülersin. Kız arkadaşın da burada, kampüste seninle birlikte mi?"

Ona baktım. "Hangi kız arkadaş?"

Tekrar bana baktı. "Sevgilin olmadığını mı söylüyorsun? Bu nasıl mümkün olabilir?"

"Bilmiyorum" diye cevapladım omuz silkerek. "Dürüst olmak gerekirse çoğunlukla derslerime odaklanıyordum. Evet, çıktığım birkaç kız var ama bunların uzun vadeli veya ciddi bir yanı yok."

"Buna inanmak çok zor, çok yakışıklısın" dedi, sanki bu herkesin bildiği bir şeymiş gibi. "Buradaki kızlar gerçekten bu kadar soğuk mu?"

"Muhtemelen öyle değil" dedim kızararak. "Ve ben de elde edilmesi zor bir oyuncu rolü oynadığımdan değil. Sadece, etrafımdaki kızların hiçbiri zamanımı harcamaya değmez."

"Yani sıradan bir partnerin, arkadaşın bile yok mu?" sanki duyduklarına inanamıyormuş gibi neredeyse yüksek sesle haykırıyordu.

Durdu ve bana baktı, ciddiydi. "Bakire değilsin değil mi?"

"Hayır, bakire değilim" dedim yürüyüşümüze devam ederken. "Buradaki en deneyimli erkek değilim ama kendi payıma düşen kızlarla birlikte oldum ve onlar asla şikayet etmediler. Ama benim için hiçbiri ciddi olmadı."

"Eh, bunu duymak güzel" dedi. "En azından sen salyaları akan bir ergen değilsin."

Güldüm. "Sen benim gibi değilsin tabii!.." diye sorar gibi baktım.

Yürürken başka bir fotoğrafımızı çekerken, "Aktif olduğumu söylemek yanlış olmaz, biseks olduğumu ise söylemeye bile gerek yok" dedi. "Bu yüzden iş oyun arkadaşı bulmaya geldiğinde her zaman kolay buldum" diye cevap verdi.

"Senin tarzına bakınca öyle olduğunu tahmin ediyorum." Gülümseyerek kolumu uzattım, o da koluma girdi.

"Ah, çok tatlısın" dedi, bana gülümsedi ve kolumu sıkarak karşılık verdi. "Ama cidden, en azından sana fayda sağlayacak, arkadaş olabilecek bir kız bulmalısın Ali. Eğer bulamazsan patlayacaksın."

"Kulağa harika geliyor ama kızların çoğu bu rolü kabul etmeyecek ve bana ilgi gösterecek kızların biyolojik silah laboratuvarından daha fazla hastalığa sahip olmasından endişeleniyorum. Burada insanlar cinsel özgeçmişlerini yanlarında taşımıyor."

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin