Bölüm 27

1K 7 0
                                    

Bir bardak çıkarıp kendime biraz portakal suyu doldururken gözlerimi ovuşturuyordum. Bardağı dudaklarıma bastırdım ve kendimi yeniden canlandırmak umuduyla bir nefeste içtim. Önceki günden ne kadar keyif alsam da, itiraf etmeliyim ki iyice yorulmuştum. Güzel teyzemi en az dört kez mikmiştim ve her seferinde sert bir şekilde boşaldım. İçimde hiçbir şey kalmadığından oldukça emindim.

Dün ikimiz için de büyülü bir gündü. Birbirimizi yalnızca dört gündür tanıyor olmamıza rağmen, o ilk geceden beri giderek yakınlaşmaya başlamıştık. Doğa yolunun hemen dışında bulduğumuz küçük bir koruya gitmiştik ve birbirimizde kaybolarak birkaç saat sevişmiştik. Bitmesini hiç istemezdim ve annemle babam uyuduktan sonra oturma odasındaki yatağımda sevişerek günü bitirmiştik.

Ne yapacağımı düşünürken iç çektim. Üvey de olsa o annemin kız kardeşiydi ve birbirimize deli gibi çekim duyuyorduk. Buna engel olamadık ya da onunla savaşamadık, çekim, ihtiyaç çok güçlüydü. Eğer öğrenilirse ne olacağına dair dehşeti düşünmek bile fazlaydı. Ayıp ve rezalet bir yana, kanunlar vardı.

Ama umursamadık. Görünüşe göre bunu elimizden geldiğince sürdürmeye kararlıydık. Birbirimize olan arzumuz hiçbir azalma belirtisi göstermedi. Rüyalarım onunla ilgiliydi, uyanıkken düşüncelerimin çoğu onunla ilgiliydi. Onunla sevişmek ya da onu heyecanlandırmanın ve benden hoşlanmasını sağlamanın yollarını bulmaktan başka düşüncem yoktu.

Bu sabah uyandığımda dizüstü bilgisayarıma bakıp gülümsedim çünkü o çarşafların üzerinde çıplak uyuyordu, yüzünde meleksi bir bakış vardı.

Daha önce sevişmiştim, deneyimsiz değildim. Ama ismimi aldığım üvey teyzem Aliye ile sevişmek, o ana kadar hissettiğim veya deneyimlediğim hiçbir şeye benzemiyordu. İlkeldi, duygusaldı, ham ve ateşliydi ama aynı zamanda derin, neredeyse açıklanamaz bir bağı vardı. Birbirimize fısıldadık ve henüz belirlenemeyen nedenlerden dolayı neredeyse kelimenin tam anlamıyla birbirimizin kucağına düştüğümüzü itiraf ettik. Bu soyut bir şeydi ve biz bunun hakkında mantık yürütmeye çalışmadık, sadece bize çok doğal gelen şeye göre hareket ettik.

Merdivenlerden inen ayak seslerini duyduğumda gülümsedim. Sonunda uyanmıştı ve bana gelmek üzereydi. Onu büyük bir öpücükle selamlardım ve günü birlikte geçirir, soyunmak ve sevişmek için her fırsatı bulurduk.

Ama ayak sesleri başkaydı...

Tüh! Annem!

Başka bir şey söylemeden meyve suyumu bıraktım ve aceleyle beyaz tişörtümü giydim, neredeyse kafam kollardan birine sıkışıyordu. Mutfağa girip bana alaycı bir bakış attığında tişört belimin üzerindeydi. Onunla yüzleşmek için arkama döndüm.

"Tanrım, anne!" diye bağırdım, kalbim küt küt atıyordu. Baksır donum ve tişörtümle duruyordum, başka hiçbir şey yoktu üzerimde.

"Rahatsızlığınızın nedeni nedir?" diye sordu, tuhaf davranışım karşısında açıkça şaşkına dönmüştü.

"Gelenin kız kardeşin olduğunu sanıyordum." Sinirli görünmeye çalışarak cevap verdim. Anneme Aliye'ye 'kız kardeşi' demek bana henüz çok tanıdık gelmediğinden emin olmanın iyi bir yolu gibi geldi. Günlerdir uygun bir şekilde mesafeli davranıyordum ve ailemin buna inanması beni çok rahatlatmıştı.

Annem kuru bir sesle, "Eh, bu dünyanın sonu olurdu," dedi. "Bir aile üyesi, başka bir aile üyesini baksır şortlu ve gömleksiz görüyor. Bütün felaketlerin hepsi bir arada."

Hafif bir sinirle iç çektim. "Bak, onun aileden olduğunu biliyorum ama alışmam yine de zaman alacak, tamam mı? Sadece dört gün oldu, bana biraz güven. Neden evdesin? Sen olduğunu bilseydim, rahatsız olmazdım."

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin