Arka bahçeden el ele geçerken bana fısıldadı. "Bunun güvenli olduğundan emin misin?"
Ay bulutlar tarafından gizlenmiş olduğundan dışarısı zifiri karanlıktı. Tek aydınlatma çitimizi çevreleyen uzaktaki sokak lambaları tarafından sağlanıyordu.
"Hiç de güvenli değil, mesele bu," diye sessizce yanıtladım ve onu yanıma çektim. "Riskli bir şey yapmak istedik, annemin ofisinde sevişmekten bile daha tehlikeli bir şey, işte bu derim. Cesurca hareket etme duygusuna sahip tek kişinin sen olduğunun söylenmesine asla izin verme."
"Tamam," diye kabul etti. "O zaman plan nedir?"
"Basit, seni çimlerin üzerine çıkaracağım ve boşalana kadar düzeceğim."
Aliye, onu seçtiğim noktaya getirdiğimde bizim evi, karanlık pencereyi gösterdi. "Annenle baban orada, bize bakıyor."
"Ah, isteksizsin çünkü bunu ilk ben düşündüm," diye burnumu çektim. "Kabul et."
"Eh, belki biraz," diye kabul etti. "Ama bu büyük bir risk."
"İstediğimiz bu değil miydi? Tehlikeyi keşfetmenin ve yaşamanın heyecanı!"
"Evet ama... Ali, yakalanırsak ne olur?" diye tereddütle sordu.
Durup ona bakarken bir süre sessiz kaldım. "Şey... umarım annemden daha hızlı koşabilirim."
Sırıttı ve kıkırdadı. "Sanırım sizden daha hızlı olmamız gerekiyor ablacığım."
"Ah, hayır," dedim onu düzelterek. "Sadece senden daha hızlı olmam gerekiyor. Ellerinde tüfekler peşimizden gelirlerse, sana çelme takarım."
Gülmesini tutmaya çalışarak üzerime çöktü. Onu sımsıkı tuttum. Hala dansöz kıyafetiyleydi. Gerçekten bu tanrıçayla sevişebilecek miydim?
Onu kendime çektim ve dudaklarımız buluştu, açlıkla öpüştük. Sevişirken şevkimin arttığını hissedebiliyordum, diller birbirine dolanıp birbirlerinin ağızlarının içinde kıvrılıyordu. Ellerim onun ipek ve örtü katmanları içindeki vücudunun hissini severek dolaşıp okşadı. Aliye yavaşça beni soydu, eğilip kulağıma fısıldadı.
"Bu kıyafetin en iyi kısmı ne biliyor musun? İç çamaşırı kısmının malzemesi çok elastik, onu kenara çekip içeri girmene ve beni mikmene izin verebilirim. Kıyafeti çıkarmadan kalabilirim, tatlım."
Bu fikir vücuduma güçlü bir heyecan gönderdi ve o da karşılık olarak inledi. Birbirimize hevesle sarıldık ve o çıplak vücudumu öpmeye, tenimi emmeye ve ısırmaya başladı. Sonunda kamama ulaştı ve onu ağzına aldı, yavaşça ileri geri sallanarak emmeye başladı.
"Yani..." dedi, ağzını kamamdan ayırdı ve bana baktı ama hafif bir bükme hareketiyle elini yukarı ve aşağı doğru hareket ettirerek okşamaya devam etti. "Bunu yaptığımızda Ali, seviştiğimizde... annenle babanın pencerelerine mi bakmalıyız yoksa onlardan başka yöne mi dönmeliyiz?"
Bir an bunu düşündüm. "Uzaklaş" dedim sonunda. "Böylece uyanıp pencereden dışarı bakarlarsa kurşununun üzerime geldiğini görmeyeceğim."
"Çok komiksin..." Kamamı emmeye devam etmeden önce kıkırdadı.
Karşımızdaki ailemin odasının yanı sıra yan taraftaki öğrenci evinin de bulunduğunu fark edip inanılmaz heyecanlanmaya başlamıştım. Gerçi Aliye'nin sevişmeyi seçebileceğimiz herhangi bir yerde beni uyandırmayacağını hayal etmek zordu.
"Mmmmmmm..." horozumun etrafında inledi, bir eli ağzını takip edip kamamı yukarı ve aşağı okşarken diğeri yavaşça kesemi okşuyordu. Sertleşmem çok büyüktü ve çok geçmeden zonklamaya başladı ve sonunda bana gülümsedi ve göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)
General Fiction"Ali? Bu teyzen Aliye. Onun adını taşıyorsun, biliyorsun..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana bakan kadın şaşırtıcı derecede güzeldi. Saçları kumral, uzun ve dalgalıydı. Gözleri, erkeklerin şiir yazdığı o gerçek dışı safir rengindeydi. Bedenini saran...