Labirentin içinde yolumuzu kaybettiğimiz sanmış ve belirgin bir şekilde tedirgin olmuştu.
"Muhtemelen kaybolduk, ama bence hapishanemizden çıkmak için kafa karışıklığına güvenmek daha eğlenceli olur" dedim ve elimi gözlerinin üzerine koyarak onları kapattım ve sonra onu birkaç kez olduğu yerde döndürdüm. Kıkırdadı, itiraz etti ama beni durdurmadı. Sonunda onu durdurdum.
Bana yaslandı ve sonra ona bir yön seçmesini söyledim. Biraz sersemlemiş bir halde rastgele bir yönü işaret etti ve ben de onu labirentin yollarından birine yönlendirdim. Yürürken içini çekti ve başını omzuma koydu. Nereye gittiğimize dair hiçbir fikri yoktu ve pek de çabalamıyordu. Henüz labirentten kaçmaya hazır olduğumuzu sanmıyordum.
On dakika sonra hâlâ çıkış yolunu bulamamıştık. Gülerek bana yaslandı. Onu nazikçe tuttum ve bana baktı.
"Ali, bana sarılmanda sorun yok, biliyorsun. Ben kırılmayacağım ve senden çok daha az sevdiğim pek çok insan tarafından sıkıca tutuldum."
Ona ayak uydurmaya kararlı bir şekilde başımı salladım. Kollarımı ona doladım ve onu sımsıkı tuttum, tatlı vücudunun benimkine karşı hissini sevdim. Sarıldığımızda sırtımı okşadı ve ardından göğsümün kokusunu aldı.
"Gerçekten çok güzel kokuyorsun" dedi yumuşak bir sesle. "Sadece giydiğin şey değil, vücut kokun da güzel."
"Teşekkürler" dedim yanağımı kafasına yaslayarak. "İtiraf etmeliyim ki, senin kokun gerçekten benim için de öyle."
"Fark ettim" diye kıkırdadı ve bu sözü benim kızarmama neden oldu. Gülümsedi ve göğsümü okşadı. "Ah, aptal olma ve utanma. Eğer senden bu tepkiyi alamasaydım utanan ben olurdum. Bir kız, eğer bir şeye önem veriyorsa vücudunu bir erkeğinkine bu kadar yakın tutmaz. Bu doğal bir hareket ve gururum okşandı."
"O halde gururun okşansın Aliye, çünkü senin kadar güzel ya da çekici bir kız hiç tanımadım."
Bir süre hiçbir şey söylemedi ama yüzüme baktı ve başımın yan tarafındaki saçlarımı okşadı. Biraz utangaç bir şekilde gülümsedi ve arkasını döndü.
"Bu gidişle Hollanda Öpücüğü kazanmayı asla bırakamayacaksın" diye mırıldandı. "Yürümeye devam edelim mi?"
"Kaybolmayı mı planlıyoruz, yoksa biraz daha kampüsü görmeniz mi gerekiyor?" diye neşeli bir şekilde sordum.
"Ah, sen yanımdayken kendimi kaybolmuş hissetmiyorum," diye mırıldandı, elimi tutup benimle birlikte yürüdü. "O halde anlaşma şu, ne zaman kaybolduğumuz sonucuna varmak için dursak, Hollandalı Öpücüğü veririz. Tamam mı?"
"Daha önce hiç bilerek kaybolmak istememiştim."
Kıkırdadı, kendini bana bastırdı ve beni tekrar öptü. Onu tuttum ve öpücüğüne karşılık verdim, kamerasını çıkardığını ve yürümeye devam etmeden önce beni elimden çekerek sahneyi çektiğini fark ettim. Tekrar merkeze geldik ve onu yakalamak zorunda kaldım çünkü o kadar çok gülüyordu ki neredeyse düşüyordu.
"Aman Tanrım, bu konuda berbatım..." diye kıkırdadı ve onu çit duvarlarından birine yerleştirilmiş taş bir bankın yanına getirmeme izin verdi. Sanki bu dünyadaki en doğal şeymiş gibi yanıma değil kucağıma oturdu. Bir şeylerin kıpırdamaya başlayacağını biliyordum ve onun bunu hissetmemesini umuyordum.
Döndü ve bana sırıttı ve yakalandığımı anladım.
"Biliyorum, biliyorum." dedim sessizce. "Doğal olandan korkmayın."
"Lanet olsun," dedi, bir anlığına kalçasını nazikçe kasıklarımın üzerinde oynattı. "İkimizin de utanmasını gerektirecek bir şey yok."
Birkaç dakika kucağımda oturdu, görünüşe göre düşüncelere dalmıştı. Sabırla oturdum, o bir şey hakkında düşünürken ellerimi nazikçe beline koydum. Birkaç fotoğrafımızı çekti, bunlardan biri beni tekrar yanağımdan öptüğünü gösteriyordu. Sonunda ayağa kalktı ve elimden tutarak labirentten kaçmak için farklı bir yol seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)
Fiction générale"Ali? Bu teyzen Aliye. Onun adını taşıyorsun, biliyorsun..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana bakan kadın şaşırtıcı derecede güzeldi. Saçları kumral, uzun ve dalgalıydı. Gözleri, erkeklerin şiir yazdığı o gerçek dışı safir rengindeydi. Bedenini saran...