Aliye ürperdi ve meme uçlarını çimdikledi, ağzımın üzerinde kıvranırken dudağını ısırdı. Yüzüm şimdiden onun uyarılmasıyla, dilimdeki harika tadıyla parlıyordu. "Evet, aman Tanrım, evet Füre... şimdi onun beni becermesini izlemek ister misin? Ah kahretsin, Ali..."
"Evet," diye tısladı Füreya, uzanıp büyük bir yapay kama alarak. "Gir içine Ali. Teyzenin içine sıvını boşalt."
Aliye ağzımdan çekildi ve Füreya'nın sevişmemizi mükemmel bir şekilde görebilmesi için web kamerasını kurdu. Yatağa doğru ilerledi ve emekler vaziyette durup arkadaşına baktı. Kalçasına doğru ilerledim ve arkasında diz çöktüm. Ben bunu yaparken, Füreya yatağında süründü ve heybetli yapay kamasını vantuzla yatak başlığına yapıştırdı. Bir bakıma Aliye'nin hissettiklerini hissederek pozisyonlarımızı taklit etmeyi amaçlıyordu sanırım.
Aliye, arkadaşının pozisyon almasını izlerken ellerini yatağın kenarında esneterek nefesini kontrol etmeye çalıştı. Kalçasını nazikçe tuttum ve yanaklarını hafifçe aralayarak inanılmaz derecede ıslak kedisine baktım. Benim horoz kafam onun arzusuyla yapış yapış bir şekilde dudaklara doğru dalgalanıyordu.
"Hazır mısın Füre?" derken derin bir nefes aldı. Arkadaşı başını salladı, dört ayak üzerinde diz çöktü, yüzü bize dönüktü, kendini konumlandırırken kalçası kıpırdatıyordu. Aliye bana baktı ve başını salladı. Yanaklarını açık tutarak kamamı alt dudaklarının arasından ittim ve sonra tamamen içeri doğru kaydım, sırtını bükmesini ve arzuyla inlemesini sağladım. Ben ona girdiğimde, Füreya yapay kamasını itti ve onu vadisinin içine alırken yüksek sesle inledi.
Arkadaşının kendini becermesini izleyebilmek için sabit bir ritim oluşturarak Aliye'ye girip çıkmaya başladım. Birbirlerine dikkatle baktılar, açıkça aralarında oluşturdukları çok eski bir ritüelin tadını çıkarıyorlardı ve bunu benimle paylaşıyorlardı. Aliye çok tahrik olmuştu, vadisi inanılmaz derecede sıcak ve ıslaktı. Kalçası kasıklarıma çarparken nefes nefeseydi, Göğüsleri salınıp sallanıyordu.
"Tanrım, Aliye, çok güzelsin," diye inledi Füreya, gözleri bize dikilmişti. "Keşke orada yanında olsaydım."
"Keşke sen de burada olsaydın, Füre," diye homurdandı Aliye, kalçasını hevesli daireler çizerek bana doğru dayarken dudaklarını ısırıyordu. "O kadar iyi hissediyor ki..."
Aliye arkadaşı için planladığı bu küçük gösteriyi bitirene kadar boşalmamaya kararlı bir şekilde derin ve düzenli bir şekilde nefes aldım. İkimiz de Füreya'yı izledik. Kendisini becerdiği yapay kamanın önünde kıvrandığını görmek heyecan vericiydi. Bir eliyle kendini desteklerken diğer eliyle göğüslerini okşayıp sıktı. İzledikleri karşısında kendinden geçmiş bir halde Aliye'nin mavi gözlerine bakarken dudaklarını yaladı.
Kısa süre sonra Aliye beni geriye doğru itti ve sırtını doğrulttu, o da kucağımda dinlenirken beni oturttu. Kollarımı ona doladım ve o da benim horozum üzerinde yukarı ve aşağı hareket etmeye başladı. Füreya artık Aliye bacaklarını açarken bunu görebiliyordu. Parlak kamam onun açgözlü kedisi tarafından defalarca yutuldu.
Füreya, Aliye'nin göğüslerini avuçladığımı, onları daireler çizerek okşadığımı veya meme uçlarını kıstırıp çektiğimi izlerken heyecanlandı. Aliye'nin nefesi kesik kesik geliyordu ve başını çevirip ağzını benimkine yapıştırdı, hararetle öpüşürken dillerimiz birbirine dolaştı, ellerinden biri saçlarımın arasında gezindi.
"Ah, Tanrım, onu bırak, Aliye..." Füreya nefesini tutmayı başardı, çabalarıyla cildi pembeleşip parlıyordu. "Sırt üstü yat, bırak seni sabitlesin ve sıvısını boşalsın!"
"İstediğin bu mu?" Aliye nefes nefeseydi, heyecandan titriyordu.
"Evet... Lütfen!"
Ben ne olduğunu anlayamadan Aliye kucağımda dönmeyi başardı, yüzü bana dönüktü ve sonra sırtüstü yatıp başını yatağın kenarına atıp Füreya'nın hâlâ deli gibi kendini becerdiği dizüstü bilgisayarın ekranına baktı. Üzerine eğildiğimde kollarımı tuttu, derinlere doğru itti ve o kadar yüksek sesle inledi ki annemle babamın onu gerçekten duyabileceğini düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)
General Fiction"Ali? Bu teyzen Aliye. Onun adını taşıyorsun, biliyorsun..." Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana bakan kadın şaşırtıcı derecede güzeldi. Saçları kumral, uzun ve dalgalıydı. Gözleri, erkeklerin şiir yazdığı o gerçek dışı safir rengindeydi. Bedenini saran...