Bölüm 12

2.1K 17 0
                                    

Aliye sonunda başını kaldırıp bana baktı, gözleri doygun bir dinginlikle parlıyordu. "Kendimizi temizlemeliyiz Ali. Sanırım jakuzinin suyunu da değiştirmen gerekebilir."

"Haklısın" diye yanıtladım, başımı salladım ve o benim kamamı vadisine sürterken ona baktım. "Yıkanmak için kullanmak istiyorsak, küvetin köşesinde küçük bir el duşu var."

"Çok isterim" dedi ağır bir sesle. "Ama şu anda kendime güvenmiyorum. Ben... üst kattaki duşu kullansam iyi olur."

"Evet, bu muhtemelen iyi bir fikir," diye onayladım, ne demek istediğini biliyordum. "Ama harika bir gün ve geceydi, değil mi?"

Aliye sıcak bir şekilde gülümsedi. "En iyisi. Burada durulanalım ve sonra duşlarımıza gidelim, tamam mı?"

İkimiz de jakuzinin içinde diz çöktük ve üzerimizdeki yapışkan sıvıları attık. Daha sonra küvetten çıktı ve havluyu alıp kurulandı. Jakuzideki suyu boşaltıp yeniden doldurmadan önce benim çıkıp kurulanmamı bekledi.

Birlikte eve girdik ve onun odasına çıkan merdivenlerin olduğu açık alanda durduk. Bana bakmak için döndü.

"Teşekkür ederim Ali." dedi yavaşça. "Bugün... harikaydı."

Başımı salladım. "Umarım benim için olduğu kadar senin için de iyidir, Aliye."

"Öyleydi, sana yemin ederim" dedi, yaklaşarak. "Yukarı çıkıp gecenin geri kalanında senden uzaklaşmam gerekiyor ama... bir öpücük daha alabilir miyim?"

Başımı salladım ve derinden ve sevgiyle öpüşürken birbirimizin kucaklaşmasında eridik, ağızlarımız buluştu ve dillerimiz birbirine dolaştı. Belki bedenim devasa doruktan dolayı yorulmuştu ama onun güzel vücudunun hissi rahatlatıcı olduğu kadar tahrik edici de değildi. Vadisinin artık yumuşak olan kamama bastırılması bile heyecan verici değildi, sadece... doğru...

Öpüşmeyi bıraktık, o da küçük çantasından telefonunu çıkardı ve ikimizin bir fotoğrafını daha çekti, sonra da iyi geceler deyip arkasını dönerek merdivenlerden yukarı çıktı.

Çıkarken çalkalanan muhteşem kalçası izlediğimden emin olmak için dönüp küçük bir bakış atmayı ihmal etmedi. .

Duştayken, yıkanırken, sonunda kendime, bütün gün beni rahatsız etmesi gereken soruyu sordum...

"Bu resimleri kime gösterecek?" Merak ediyordum.

***

Telefonum titreyerek bana çarptığında yatağımda uzanmış tavana bakıyordum. Mesajı görmek için elime aldım.

"Skype'ın açık mı?"

Bilgisayarımı açarken neşeyle gülümsedim ve Skype aktif hale geldiğinde sevgili teyzemin görüntüsüyle ödüllendirildim. Gülümsedi ve bana el salladı.

"Merhaba," diye cıvıldadı. "Hala çıplak mısın?"

"Evet."

"Kanıtla..." diye sırıttı.

Başımı salladım ve web kamerasının vücudumu görmesini sağlamak için dizüstü bilgisayarımı hareket ettirdim ve sonunda dinlenen kamamı ortaya çıkardım. Tekrar yüzüme götürdüm.

"Senin sıran."

Sırıttı ve bilgisayarından geri çekilerek muhteşem çıplak vücudunu ortaya çıkardı. Sanki sadece kendisinin duyabileceği bir müzik eşliğinde dans ediyormuş gibi kıvranıp küçük bir daire çizerek benimle eğlendi.

Ekranına dönüp çenesini kollarına dayadı. "Annenle babanın bu gece gelmeyeceğinden emin misin?" diye sordu

"Büyük bir ihtimalle, ama kesin değil," diye yanıtladım, tamamen emin olamadığım için canım sıkılmıştı.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin