Bölüm 43

721 6 0
                                    

Kapıyı kilitlemeye giderken umarım görevli hemşireler şüphelenmezler, diye düşündüm. Döndüğümde Aliye bana gülümsedi.

"Beni bir saat önce ziyaret eden son hemşire, en az üç saat sonra tekrar kontrol etmeye geleceklerini söyledi. Bu bize iki saatlik bir zaman veriyor, değil mi?"

"Annemle babam işte ve gelmeleri mümkün değil."

"Eh," dedi, düşünceli görünüyordu. "Eğer henüz duş almadıysan..." Ayağa kalktı, elimi tuttu ve beni gerçekten de duş kabini olan banyosuna götürdü. Tek kişi için tasarlanmıştı ama biraz yaratıcılıkla iki kişiye de yetebilirdi.

Hastane elbisesini çıkarıp çıplak kalırken bana gülümsedi. Daha sonra beni soymaya başladı ve vücudumun neredeyse her yerine öpücükler kondurdu. Önümde diz çöktü, yüzünü sertleşip büyüyen kamama yaklaştırdı, okşadı ve gülümsedi.

"Seni özledim..." diye fısıldadı kamama. Daha sonra ayağa kalktı ve duş kabinine gitti, kapısını açmak için eğildi, vadisinin dudakları bacaklarının arasından bana bakıyordu. Onu izlerken gülümsedim, Aliye'nin güzel vücudundan tamamen mest olmuştum. Kafasını çevirdi ve baktığımı gördü. Bana sırıttı ve kalçasını çalkaladı, sanki güzel şeyler yaşatacağının sözünü veriyordu.

Su onu tatmin edecek sıcaklığa gelince elimden tutup kabinin içine çekti. Tahmin edildiği gibi kabin oldukça dardı. Tek ekstra alan, banyo yapacak kişinin ayakta duramaması durumunda duş almak için oturabileceği girintili bir yerdi. Su üstümüze akarken Aliye kıkırdadı.

Bana gülümseyerek, hafif, müzikal bir tonla, "Biraz dar bir yer" dedi. "Tanrı bilir, ne kadar uğraşırsa uğraşsınlar annenle baban buraya sığmaz."

"Bana ailemi hatırlatarak anı mahvetme," diye iç geçirdim ve onun tekrar kıkırdamasına neden oldum. Boynumu ve omuzlarımı öpmeye başladı, yavaşça göğsümden aşağıya doğru ilerledi. Daha aşağı inmek istedi ama bölmede eğilebileceği yeterli yer yoktu, bu yüzden esnekliğini kendi avantajına kullandı, çömelirken bacaklarını yanlara doğru açtı ve tenimi öpüp ısırdı.

Yavaşça çömeldi. Aliye'nin bu kadar harika bir kalçası olmasına şaşmamalı. Sonunda ağzı kamamın önüne geldi, onu sevgiyle öptükten sonra ağzına kaydırdı ve arkamı okşamak için ellerine uzandı. Gözlerimi kapattım ve o ileri geri sallanırken titredim, zonklayan kamamı emerken zevkle mırıldanıyordu. Hiçbir şey Aliye'nin ağzının ya da vadisinin kamama dolanması kadar iyi hissettiremezdi.

Ellerim başını kavramış, ıslak saçlarını okşuyordum. Bir eliyle kamamı kavramıştı. dilini kamamın kafasının etrafında dolaştırırken nazikçe emdi, öpücükler ve dilinin dokunuşlarıyla beni iyice çıldırttı.

Sonunda yavaşça ayağa kalktı ve ıslak, kaygan göğüslerini önüme doğru kaydırdı. Nazik eliyle beni yavaşça okşadı. Sinsi bir şekilde gülümsedi.

"Yani..." diye söze başladı, kamamı dudaklarına doğru yaklaştırarak. "Sizden buraya çömelmenizi ve bana karşılık vermenizi beklemiyorum, o yüzden doğrudan beni becermenize ve aç vadimin derinliklerine boşalmanıza izin vereceğim. Beni önden mi istersiniz... yoksa arkadan mı?"

Ben de gülümsedim. "İkisinden de biraz yapsak ne dersin?"

Kaşını kaldırdı ve yüzünde bir onay ifadesi vardı. "Düşünceleriniz hoşuma gitti efendim. O halde, ben yüzümü sizden başka yöne çevireceğim ve sonra yeniden size döneceğim, böylece siz içime boşalırken birbirimizin gözlerinin içine bakabiliriz?"

"Şimdiye kadar duyduğum en iyi fikir Aliye."

Yavaşça kendi etrafında döndü, bedeni ister istemez benimkine doğru kayıyordu. Şimdi yüzü duşun arka duvarına dönüktü, göğüsleri fayansa bastırılmıştı, elleri onu destekliyordu. Başını yana çevirdi ve kalçasını kamama doğru kıvırırken bana göz kırptı. Kalça yanaklarını birbirinden ayırırken tüm vücudum istekle titriyordu. Kamamın başını onun esnek dudaklarına doğru oynattım, onun inlemesine ve titremesine neden oldum.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin