Bölüm 11

2.8K 15 1
                                    

Aliye yavaşça ağzıma doğru inledi, elleri sırtımda gezindi ve sonunda kalça yanaklarımı bulup kavradı. Ben de aynısını yaptım, ellerimin aşağıya doğru ilerlemesine izin verdim, şehvetli kıvrımlarını keşfettim, sonra da şahane kalça yanaklarını bulup yakaladım. Onları sıktığımda inledi. Dillerimiz çekişiyor, bedenlerimiz titremeye başlıyor, yadsınamaz bir arzuya dönüşüyordu. Karnının kamamın üzerinde kıvranmaya başladığını hissedebiliyordum.

Öpücüğü daha da istekli olmasına rağmen, bir şekilde kendini dizginlemeye çalışıyormuş gibi görünüyordu. Elleri beni yakınına çekti, kasıklarımız buluştu ve ben de karşılık verdim. Kalbim göğsümde güm güm atıyordu ve ben de onunkini hissedebiliyordum.

Sevişirken onu jakuzinin ortasında tutuyordum. Benim kamam onun altına kaymıştı ve vadisinin alt kısmına ve arkadaki girişe doğru dokunuyordu.

"Tanrım..." diye fısıldadı. "Hayır... henüz değil... henüz değil..."

Çok yavaşça, büyük bir zorlukla öpücüğümüzü kestik ve hareketsiz kaldık, sadece nefes aldık. Hala ellerimin arasında oturuyordu, kamam onun altında koşuyordu.

Onu yavaşça ayağa kaldırırken gözlerimin içine baktı. Altında sert bir şekilde duran kamamın üzerine yerleşirken tepki vermedi. Kollarını bana doladı ve gözlerime baktı.

"Yakındı..." diye içini çekti. "Sadece... beni bir süre daha tut..."

Sonra arkasını döndü ve bana yaslandı, zonklayan kamam hala onun vadisinin altındaydı ve şimdi bacak arasından önüne çıktığından emin oldum. Kollarımı ona doladım, o da bana yaslandı, nefes verdi ve ellerini kollarıma koydu. Altındaki kamamı umursamıyormuş gibi görünüyordu. Yumuşak kalça yanaklarının kalçalarıma verdiği his çok hoştu.

"Bu kadar yakın olabildiğimize sevindim." dedi sessizce. "Bu şekilde uslu duracağımıza söz verir misin?"

"Söz veriyorum."

Yüzü dışarı dönük şekilde üzerimde oturuyordu. Benim kamam onun uyluklarının arasında duruyordu, vadisinin dudaklarını ona yaslıyordu. O bana tekrar sarılırken ben de onu tuttum. Tüm arzuma rağmen rağmen kendimi sakin hissettim. Başını geriye atıp yanağımdan öptü.

"Bir şey söylemek istiyorum..." diye fısıldadı.

Ayağa kalktı ve beni de yanında çekti. Geceye bakarken derin bir nefes aldı. Bana baktı ve gözleri neredeyse yanıyordu.

"Ali, seni bütün gün tahrik ettiğimi, seninle elleştiğimi, seni öptüğümü biliyorum," dedi fısıltıdan biraz yüksek bir sesle. "Tüm bu gerilimin üstesinden tek başına gelmeni sağlamam adil olmaz, değil mi?"

Kızardım. "Sen... bunu yapmak zorunda değilsin..."

"Şşşt" dedi bana gülümseyerek. "Sadece bana güven, tamam mı?"

Başımı salladım ve öne doğru eğilip kollarını jakuzinin kenarına dayadı. Onun inanılmaz kalçası benim öfkeli kamama baskı yapıyordu. Bana baktı ve iyice arkasına yaslandı.

"Devam et ve boşal," diye nefes aldı. "Beni becerme ama kendini boşalt, tamam mı? Sen bu kadar iyi davrandıktan sonra en azından bunu yapabilirim..."

Böyle bir durumda kızın önerisine hayır diyemezsiniz çünkü o kendini ortaya koydu ve bir teklifi reddetmek hem aptalca hem de tehlikelidir. Başımı salladım ve kalçalarını tuttum, kamamı kalçasının yanaklarının arasına bastırdım. Harika bir duyguydu ve ben ona doğru ilerlemeye başladığımda ikimiz de ürperdik.

"Devam et, sevgilim," diye mırıldandı, şimdi ellerinin üzerine yaslandı ve kalçasıyla yavaş yavaş daireler çizerek kıvırarak bana yardım etti. "Ve merak etme, ben de kendimi boşaltabilirim..."

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin