Bölüm 19

1.6K 13 1
                                    

Babamın sipariş ettiği İtalyan yemeklerini yerken güldük ve sohbet ettik. Bir zamanlar Bologna'da yaşadığından Aliye'ye, bu yemekler hakkında ne düşündüğünü sorduk. Kıkırdadı ve yemeğin tadını çıkardığını, lazanyanın çok güzel olduğunu ve aslında Romagna bölgesine ait olan polentayı görünce şaşırdığını söyledi.

"Peki İtalyanca biliyor musun Aliye?" diye annem sordu.

Aliye başını salladı. "Floransa aksanıyla, kuşkusuz."

Annem neredeyse heyecanla, "Ah, Mürsel'e de öğretmelisin" dedi. "Geceleri kulağıma İtalyanca fısıldayabilmesini çok isterdim."

Babam neşeyle "Hey, bunu Ali'ye öğretebilirsin" dedi. "Belki de kızlarla takılırken daha şanslı olur."

Gözlerimi devirdiğimde annem gülümsedi. Şans eseri Aliye imdadıma yetişti. "Aslında dün kampüsteyken, Fransızca konuşarak neredeyse genç bir kadını baştan çıkardığına tanık oldum. Çok etkileyiciydi."

Babam etkilenmiş gibi bana baktı. "Gerçekten mi? İyi iş çıkardın, kaplan."

Annem bana donuk bir bakış attı. "Teyzenin önünde mi Ali? Aliye'ye kampüste eşlik ederken bir kızla flört etmek için zaman mı ayırdın? Zamanlama anlayışın nerede oğlum? Peki iyi konuştu mu Aliye?"

Başını salladı. "Onun aksanı Paris aksanı değil ama sofistike ve çok çekici. Kendine güvenerek konuşuyor ve akranlarından birinin kalbini kazanmak istiyorsa bu büyük bir artı. Onun becerisine hayran kaldım."

"Grazie." dedim, lazanyamı ağzıma atarak ve herkesin gülmesine neden oldum.

Güzel bir akşamdı.

***

"Bugün oldukça güzel bir gündü değil mi?" Aliye yatağında bağdaş kurup dizüstü bilgisayarından bana bakarken sormuştu. İkimiz de odalarımızdaydık ve skype'dan bağlanmıştık. Elbette o da benim gibi tamamen çıplaktı. Bu artık normal bir şey olmuştu bizim için.

"Evet öyleydi." dedim neşeyle. "Gerçekten çok yoruldum ama muhteşem bir gün geçirdim."

"Ben de Ali." dedi gülümseyerek. "Peki sence ne zaman o doğa yoluna geri dönüp niyetlerimizi birbirimize yansıtabileceğiz?"

"Duruma göre değişir" dedim, konuyu biraz düşündüm. "Kendimize ayıracak birkaç saatimiz varsa ve nerede olduğumuz konusunda anneme ve babama hesap vermemize gerek yoksa hemen. Yani ya evden bir günlüğüne ayrılmaları ve evde kalacağımızı varsaymaları gerekiyor ya da sadece evde kalacağımızı düşünmeleri gerekiyor."

"Sanki beni evden çıkarmak istiyormuşsun gibi ortalıkta dolaşıyorum" diye ekledim.

Aliye sırıtarak "Bu akla yatkın görünüyor" dedi. "Yaren'i seni bir süreliğine dışarıya çıkarmam gerektiğine ikna etmek çok da zor olmasa gerek."

"Katılıyorum. İyi bir fikir."

"Peki yarın için planların neler?" diye sordu, göz kırparak ve kötü bir şekilde gülümseyerek.

"Bütün gün evde oturup video oyunları oynamayı düşünüyordum."

"Eh, eğer bunun içine girmek istersen hayır derim" diye mırıldandı, arkasını döndü ve harika kalçalarını ekrana doğrultarak altına uzandı ve ıslak dudaklarını açtı. "Şahsen bunun daha iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum."

"Tartışmaya gerek yok." dedim neşeyle. "Bu bir anlaşma, şimdiye kadar yaptığım en iyi anlaşma."

Döndü ve tekrar oturdu, şehvetli bir şekilde gülümsedi ve parmağını vadisinin üstünden aşağı doğru indirdi.

Üvey Teyzem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin